آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

نورافکن: می‌خواهم در همه پست‌ها بهترین باشم/پله پله به صدر نزدیک می‌شویم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نورافکن
مدافع آبی پوشان تهرانی می‌گوید پیش از فرا رسیدن بازی‌های دشوار تیم امید باشگاه‌ها باید تعامل بیشتری با کادرفنی تیم امید داشته باشند.

 به  گزارش ایلنا ،استقلال تهران در ورزشگاه آزادی در حالی دومین برد متوالی نیم فصل دوم در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد که موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر ذوب آهن اصفهان غلبه کند. در دومین دیدار که امید نورافکن فیکس بود عملکرد مناسبی در خط دفاعی آبی پوشان داشت و به احتمال در بازی آینده برابر فولاد پستش را تعییر بدهد.

 

در خصوص برد مقابل شاگردان علیرضا منصوریان با مدافع ملی پوش گفت و گو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

 

بازی چطور بود؟ 

خداراشکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. مهم‌ترین چیز این است که ما در بازی مقابل فولاد هم همین روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم و سه امتیاز آن بازی را هم کسب کنیم.

 

شرایط بازی بعدی را چطور می‌بینی، فولاد تیم مدعی نشان داده است قبول داری بازی را درپیش دارید 

شکست در تبریز کمی ما را عقب انداخت. با این حال باید تلاش کنیم که فولاد را هم شکست دهیم تا شرایط‌مان خوب شود. ما باید برای آسیا هم آماده شویم، چراکه می‌دانید که گروه سختی هم داریم. باید در بازی بعدی برابر فولاد هم بجنگیم تا برنده باشیم و 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم.

 

به سه امتیاز بازی با ذوب آهن به چهار امتیازی صدر جدول رسیدید اختلافتان با صدرجدول کمترشد 

این اتفاق خوشحال کننده بود، هفته‌های زیادی تا پایان مسابقات وجود دارد و رویارویی تیم‌های بالای جدول با یکدیگر فرصت خوبی برای ماست تا به صدرنزدیک شویم با توجه به اینکه خودمان هم با چهار تیم صدرنشین بازی مستقیم داریم و برتری در این دیدارها می‌تواند پله پله ما را به صدر جدول نزدیک کند.

 

به علت محرومیت چشمی و مصدومیت علی کریمی احتمال حضور شما در خط میانی وجود دارد؟ 

من در این دو سه سالی که در استقلال بازی کردم، دفاع چپ و هافبک که بودم، در همه پست ها خواسته‌ام این بوده بهترین باشم و بهترین عملکردم را برای تیم بزرگ استقلال داشته باشم.

 

در بازی مقابل ذوب آهن زلاتکو کرانچار تماشاگر عملکرد تو بود در این باره چه نظری دارید؟

 ایشان یک سرمربی بادانش و کارنامه معلوم است و ان شاء الله در بازی‌هایی که تیم امید در ایام عید دارد بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بعد از سال ها به المپیک صعود کنیم.

 

از نظر تو نیاز نیست که باشگاه‌ها نزدیک به این بازی‌ها تعامل بیشتری با تیم امید داشته باشند؟ 

شما می‌دانید هدفی که تیم امید در ذهن دارد، هدفی است که سال‌هاست به این مهم نرسیده‌است؛ اگر آسان بود قبل از این به آن می‌رسیدند. اگر به نظرم باشگاه‌ها همکاری کنند و بازیکنان در اردوها کامل حضور داشته باشند به نظر می‌تواند خیلی به فوتبال ما کمک کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------