تنها رئال مادرید می‌تواند بارسلونا را در کوپا شکست دهد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بارسلونا
بارسلونا در دوره‌های اخیر کوپا دل ری تنها برابر رئال مادرید شکست خورده و نتوانسته به دور بعد صعود کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کوپا دل ری متعلق به بارسلوناست. این تیم از سال ۲۰۱۵ در همه دوره‌ها جام قهرمانی را بالای سر برده است. کاتالانی‌ها در ۲۳ بازی حذفی خود که انجام دادند شکست ناپذیر بودند و تنها تیمی که توانسته آنها را متوقف کند رئال مادرید بوده است. این اتفاق در فصل ۱۳-۲۰۱۲ در نیمه نهایی رخ داد و سفیدپوشان توانستند با شکست بارسلونا فینالیست شوند. یک سال بعد دوباره تیم مادریدی پیروز شد؛ این بار در تک بازی و فینال کوپا دل ری ۲۰۱۴ اتفاق افتاد.

 

در سال ۲۰۱۳ در برنابئو بازی یک بر یک مساوی شد. گل بارسا را لیونل مسی به ثمر رساند و رافائل واران بازی را به تساوی کشاند. در دیدار برگشت، مادرید در نوکمپ جبران کرد و با پیروزی ۳ بر یک راهی فینال شد. در آن دیدار آنخل دی ماریا درخشید و کریستیانو رونالدو دبل کرد. آن سال، مادرید با شکست اتلتیکومادرید قهرمان کوپا دل ری شد.

 

بارسلونا پس از آن بازی حذفی همه ۲۳ بازی رفت و برگشت را با پیروزی پشت سر گذاشت. آبی اناری‌ها در این مدت با ۱۸ تیم روبرو شدند. کارتاخنا، ختافه، لوانته، رئال سوسیداد (دو بار)، اوئسکا، الچه، اتلتیکو مادرید (دو بار)، ویارئال، ویانونسه، اسپانیول (دو بار)، اتلتیک بیلبائو (دو بار)، والنسیا (دو بار)، ارکولس، مورسیا، سلتاویگو، کولتورال، لوانته و سویا حریفان آبی اناری‌ها بودند. شش سال و یک روز بعد دوباره بارسا با تیمی روبرو خواهد شد که نتوانسته است در دو بازی رفت و برگشت از سد آن عبور کند. آبی اناری‌ها چهارشنبه شب در سانتیاگو برنابئو برابر مادرید دیدار برگشت کوپا دل ری را برگزار خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------