چنگال حاشیه روی صورت فوتبال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال

 

حواشی و درگیری‌های فوتبال چه درون زمین و چه بیرون آن نه تنها تمامی ندارد بلکه هفته به هفته هم وضعیت بدتر می‌شود. تیم برنده و بازنده هر 2 شاکی هستند، داوران شاکی‌تر و تماشاگران هم عصبانی‌تر از همیشه. ناسزا و دشنام مثل نقل و نبات در فضای ورزشگاه و فضای مجازی پراکنده می‌شود و البته باران سنگ و آجر هم در برخی ورزشگاه‌ها ضمیمه شده و چه سرها و دست‌ها و چشم‌هایی که آسیب نمی‌بینند و از زشتی ایجاد شده در ورزشگاه‌ها بی‌نصیب نمی‌مانند.

 

واقعا فوتبال به کجا می‌رود و از چه چیز این فوتبال لذت باید برد؟ هر روز دعوا، هر روز حاشیه، هر روز داستان و ماجرا. نتیجه این همه عصبیت و رقابت ناسالم هم می‌شود سر شکسته کودک اهوازی، چشم از دست رفته هوادار استقلال در خرمشهر و سرباز احمدی در اصفهان و هزاران نفری که به نحوی در حین تماشای فوتبال یا بعد از آن آسیب دیده‌اند یا حتی جان‌شان را از دست داده‌اند.

 

به این‌ها جنجال فرهاد مجیدی، درگیری فیزیکی علیرضا حقیقی با معاون باشگاه استقلال و شکستن بینی او و دادگاه حسین هدایتی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را هم اضافه کنید تا حال و روز بد فوتبال عیان‌تر شود. پنج‌شنبه در جریان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز حاشیه‌ها خراش دیگری روی صورت فوتبال انداخت. به نظر می‌رسد حواشی بازی‌ها در اهواز قرار نیست یک جایی تمام شود. تقریبا پذیرایی از میهمان و هوادارانش در ورزشگاه اهواز با سنگ و بطری به امری عادی تبدیل شده و قطعی برق و کشیدن موی بازیکن خارجی حریف هم به آن اضافه شده است.

 

چند هفته پیش در بازی پرسپولیس و فولاد برق رفت و احتمال لغو بازی وجود داشت تا سرخ‌پوشان تهرانی از کوره در بروند و اولین شکست فصل سرخ‌های پایتخت به نام قطبی رقم بخورد. در بازی فولاد و استقلال هم سناریوی جدیدی اجرا شد و این بار قرار بود برای استقلال و منشا تکرار شود اما آبی‌های پایتخت اسیر این حاشیه‌سازی نشدند و بازی را بردند آنگونه که در کلیپ‌های برخورد منشا با چند تماشاگر اهوازی پیداست فردی با بازیکن استقلال برخورد فیزیکی می‌کند و او هم عصبانی به دنبال آن فرد رفته و ضربه‌ای می‌زند.

 

البته که اینگونه رفتار و برخورد شایسته بازیکن حرفه‌ای نیست اما بر اساس گفته شاهدان در صحنه یک نفر موی منشأ را می‌کشد تا این مهاجم از کوره در برود. طرف بعد از این اتفاق به شخصی زنگ زده و تاکید کرده دستورش را اجرا کرده و منشا عصبی شده و فیلمش هم موجود است! اینجاست که موضوع مشکوک و قابل تامل است و شاید لازم باشد نهادهایی چون کمیته انضباطی و اخلاق ورود کنند تا با پیدا کردن شخصی که باعث عصبانیت منشا شده به کسی که چنین دستوری به او داده برسند و مشکل بی‌نظمی‌های اخیر ورزشگاه‌های اهواز و شاید حتی سایر ورزشگاه‌ها ریشه‌ای حل شود.

 

 

خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------