آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

واکنش استیلی به دلخوری علی دایی و تماس با او



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استیلی
مدیر تیم ملی امید می‌گوید مشکلات تیمش را با تعامل حل می‌کند. 

حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره موافقت علی دایی با پیوستن بازیکنانش به اردوی تیم ملی امید گفت: امروز با علی دایی تماس گرفتم و با او پیرامون این موضوع صحبت کردم. در نهایت قرار شد بازیکنان سایپا به تیم ملی ملحق شوند و روز پنج‌شنبه همزمان بازی با این تیم به تیمشان بروند و مجدداً برگردند.

 

او تاکید کرد: با موافقت کرانچار، قرار بر این شد که همه تیم‌ها در روزی بازی بازیکنان خود را داشته باشند و سپس بازیکنان را برای ایجاد هماهنگی و آمادگی بیشتر به تیم ملی امید بدهند.

 

مدیر تیم ملی امید در واکنش به ناراحتی علی دایی به خاطر اینکه هیچ‌یک از مسئولان تیم ملی امید با او برای رفتن بازیکنان سایپا به تیم ملی امید تماس نگرفته و صرفاً فتاحی که مسئولیتی در تیم ملی امید ندارد، با سرمربی سایپا صحبت کرده، خاطرنشان کرد: ما با ارسال نامه به باشگاه‌ها، اردوی تیم ملی را اطلاع رسانی کردیم و با کسی تماس نگرفته بودیم. بعد از اینکه اظهارات علی دایی را خواندم و متوجه ناراحتی او شدم، تماسی با دایی گرفتم و او هم شرایط را درک کرد.

 

استیلی افزود: دایی بازیکن و سرمربی تیم ملی بوده و همیشه عرق ملی خود را نشان داده است. هدف ما تعامل و همکاری با باشگاه‌هاست و تلاش می‌کنیم مشکلات را به همین نحو حل کنیم. اردوی ما در پنجره "فیفا دی" برگزار نمی‌شود ولی باشگاه‌ها با ما نهایت همکاری را دارند.

 

وی درباره سایر غایبان تیم ملی امید، یادآور شد: سه بازیکن پدیده با درخواست یحیی گل محمدی به تیمشان برگشتند تا بعد از بازی در لیگ برتر، به تیم ملی بازگردند. بازیکنان استقلال هم بعد از لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی امید می‌آیند.

 

مدیر تیم ملی امید همچنین از موافقت مدیرعامل ورزشگاه آزادی با برگزاری بازی‌های تیمش در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک در ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که با مهندس شعبانلو و مهندس رضایی داشتیم، قرار بر این شد که استادیوم آزادی میزبان بازی‌های تیم ملی امید باشد. مشکل ما حل شده و اکنون مشکلی نداریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------