آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

دربــی زنـوزی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,زنـوزی

 

روزی که همه فوتبالی‌ها نگرانش بودند، فرا رسید. تراکتورسازی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در حالی امروز در هفته بیست‌و یکم به مصاف ماشین‌سازی می‌رود که مالکیت مشترک این 2 باشگاه و حضور تراکتورسازی در کورس قهرمانی حساسیت‌ها را روی این بازی زیاد کرده است.

 

در همین راستا برای جلوگیری از شائبه تبانی و بررسی دقیق اتفاقات این بازی مسئولان مربوطه درخواست کردند که یک ناظر ویژه در این مسابقه حضور پیدا کند.

 

حالا سوال اینجاست که آیا هیچ‌کس در وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال‌، سازمان لیگ، کمیته اخلاق و... چنین روزی را پبش‌بینی نمی‌کرد؟! روزی که هر نتیجه‌ای که رقم بخورد فوتبال ایران بازنده است چرا‌که تیمی که با کلی ستاره مدعی بودنش قابل پیش‌بینی بوده باید به مصاف تیمی برود که طبق پیش‌بینی‌ها در میانه جدول قرار دارد و شاید از دست دادن امتیاز برایش مهم هم نباشد و دست بر قضا مالک این تیم، مالک همان تیم مدعی است! مسلما اگر زنوزی هم مالک هر 2 باشگاه نبود، شانس تراکتور برای پیروزی در این بازی بیشتر بود اما به‌هر حال در این شرایط هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، حرف‌و حدیث‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

 

اگر تراکتور ببرد امکان دارد شائبه تبانی بودن آن از سوی برخی عنوان شود و یا اگر ببازد شاید به گونه‌ای دیگر تعبیر شود. این یک بی‌قانونی در لیگی است که فقط پسوند حرفه‌ای را یدک می‌کشد!

 

 

 خراسان

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------