آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

قلعه‌نویی: دربی اصفهان هم مثل دربی تهران مهم است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی سپاهان در مورد شرایط تیمش و همچنین اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی سال 97 صحبت کرد.

 به گزارش ایلنا ،امیر قلعه نویی در خصوص سال 97 و اتفاقات آن گفت: سال 97 سال خوبی بود چرا که هم مجموعه ما و همکاران در ذوب آهن توانستیم رتبه خوبی در جدول کسب کنیم و نایب قهرمان شویم که با توجه به پتانسیل و بضاعت مجموعه به نسبت سایر رقبا نتیجه خوبی بود که به لطف خدا و زحمت بازیکنان و همکاران و کادر مدیریتی و البته زحمات دوست خوبم سعید آذری شکل گرفت. بعد از آن هم لطف مردم و درخواست آنها به ما تکلیف کرد که به سپاهان بیاییم و خاطرات خوشی که در این مجموعه داشتیم زنده شد.

 

او ادامه داد: سپاهان پر افتخارترین تیم لیگ برتر است ولی در 2 فصل اخیر نتایج خوبی نگرفته بود و نیاز به تغییراتی داشت که به لطف خدا و زحمت همکاران و مجموعه مدیریتی و بازیکنان توانستیم کاری کنیم که تا این مقطع لیگ هم در کورس قهرمانی بالای جدول باشیم و هم در جام حذفی مدعی باشیم و امیدوارم در ادامه هم چنین روندی در پیش داشته باشیم تا در پایان شرمنده مردم و هواداران خوب سپاهان نشویم.

 

او همچنین درباره دربی اصفهان گفت: این بازی به لطف دوستان سازمان لیگ به تعویق افتاد و باید در تعطیلات نوروز برگزار شود. شرایط ذوب آهن همانطور که می‌دانید در زمان بازی ما با الان متفاوت است و مسئولان سازمان لیگ هم خودشان به ما گفتند ضرر می‌کنید ولی نماینده ایران در آسیا بودند و چاره‌ای نداشتیم. دربی اصفهان هم در کنار دربی پایتخت از دیدارهای جذاب و حساس هر ساله لیگ برتر است و برای تماشاگران از اهمیت زیادی برخوردار است. امیدوارم بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم. ضمن اینکه آنها هم تیم خوبی هستند و منصوریان در آنجا خوب کار می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------