نتیجه دربی اصفهان دیدار استقلال و پرسپولیس را حساس‌تر کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نتیجه دربی اصفهان گفت: این بازی و نتیجه آن باعث شد تا دربی تهران حساس تر از قبل شود. 

ایوب اصغرخانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: دربی تهران جدا از سوابق تاریخی‌اش، در این فصل به خاطر شرایط جدولی بسیار حساس بود که اتفاقات دربی اصفهان این بازی را حساس‌تر هم کرد.

 

وی افزود: توقف سپاهان مقابل ذوب آهن که مانع از بازگشت این تیم به صدر جدول شد، رقابت صدر جدول را بین استقلال و پرسپولیس بسیار داغ‌تر از گذشت کرد. حالا دو تیم به معنای واقعی کلمه در این دربی سر قهرمانی می‌جنگند.

 

پیشکسوت آبی پوشان با بیان این مطلب که به دلیل بالاتر بودن دو امتیازی پرسپولیس این تیم به تساوی و حفظ اختلاف امتیاز رضایت دارد، اضافه کرد: این استقلال است که بیشتر به پیروزی احساس نیاز می‌کند و برای این منظور تلاش می‌کند.

 

اصغرخانی گفت: درست است شکست پرسپولیس در این بازی آنها را از استقلال عقب می‌اندازد، اما آنها در صورت شکست تنها یک امتیاز از استقلال عقب می‌افتند که این غیر قابل جبران نیست. اما استقلال در صورت شکست ۵ امتیاز از پرسپولیس عقب خواهد افتاد که تا حدودی جبران آن سخت است و این ممکن است منجر به اتخاذ تدابیر احتیاط آمیزی در استقلال شود.

 

سرمربی پیشین تیم‌های جوانان و امید استقلال با اشاره به صعود تیم امید ایران به مرحله بعدی انتخاباتی المپیک ۲۰۲۰ بیان داشت: تیم کشورمان برابر عراق بازی به مراتب برتر انجام داد و لیاقت این را داشت که در ۹۰ دقیقه پیروز شود. از این صعود گرچه غیر مستقیم بود خوشحالم و آن را به فال نیک می‌گیرم.

 

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم در این ماه‌هایی که تا مرحله بعدی مسابقات زمان داریم فدراسیون تدارک ویژه‌ای اتخاذ نماید و باشگاه‌ها هم با تیم امید همکاری لازم را انجام دهند تا این تیم به المپیک ۲۰۲۰ صعود کند. فوتبال ایران لیاقت حضور در المپیک را دارد و چشم امید یک ایران به این تیم امید است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------