آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

نگرانی استقلال از غیبت وریا: افت ۵۰ درصدی آمار گلزنی استقلال بدون غفوری



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
استقلال در دیدار حساس با پرسپولیس، وریا غفوری که یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های خود محسوب می‌شود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. 

به گزارش وب سایت نود، در شرایطی که در روزهای گذشته حضور وریا غفوری در دربی در هاله‌ای از ابهام بود ولی در شب قبل از بازی مشخص شد این بازیکن قادر به همراهی تیمش در این بازی حساس نخواهد بود.وریا در ۲ فصل گذشته یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های استقلال به حساب می‌آید.مدافع-هافبک راست استقلال که سابقه گلزنی در دربی را دارد در لیگ هجدهم با به ثمر رساندن ۴ گل و دادن ۲ پاس گل موثرترین عنصر هجومی آبی‌پوشان است.

 

کارنامه تهاجمی استقلال در ۲ فصل گذشته در غیاب و حضور وریا تفاوت چشمگیری دارد.این تیم در لیگهای هفدهم و هجدهم در ۴۳ بازی این بازیکن را در اختیار داشته و در این بازیها ۶۵ گل به ثمر رسانده است و میانگین ۱.۵۱ گل در هر بازی برای این تیم به جای مانده است.آبی‌پوشان در این مدت در ۹ بازی نتوانستند از وجود این بازیکن استفاده کنند که در این بازیها فقط ۹ گل به ثمر رساندند و در بازیهایی که وریا غفوری همراه استقلال نبوده آمار گلزنی این تیم افت ۵۰ درصدی داشته است.

 

البته استقلال در ۲ بازی قبلی لیگ در غیاب وریا به پیروزی رسید و باید دید که آیا می‌تواند با وجود به نیمکت قوی‌ای که دارد خلا این بازیکن را پر کند یا خیر؟

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------