تعویض اشتباه قهرمانی را از الدحیل می گیرد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
دو تیم متمول و قدرتمند فوتبال قطر که رقابت سختی برای قهرمانی در لیگ ستارگان دارند به تساوی 2-2 رسیدند. 

به گزارش ایلنا، الدحیل در استادیوم عبدالله بن خلیفه شهر دوحه میزبان السد بود. این بازی باتوجه به رقابت دو تیم برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ ستارگان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود. تا پیش از این دیدار السد در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها با 4 امتیاز بیشتر نسبت به الدحیل در صدر جدول قرار داشت تا شاگردان روی فاریا برای کسب قهرمانی نیاز مبرمی به هر 3 امتیاز این دیدار داشته باشند.

 

بغداد بونجاح مهاجم مراکشی السد که آقای گل لیگ ستارگان قطر هم هست ابتدا موفق شد با گل خود در دقیقه 26 تیمش را پیش بیندازد تا السد در آستانه قهرمانی این فصل قرار بگیرد.

 

در نیمه دوم نوبت به هنرنمایی یوسف‌العربی بازیکن تیم الدحیل رسید. العربی در دقایق 76 و 85 دروازه سعدالشیب را باز کرد تا الدحیل را 2-1 پیش بیندازد. پیروزی در این بازی برای الدحیل به معنی رسیدن این تیم به فاصله 1 امتیازی السد و افزایش امیدهایش برای قهرمانی بود.

 

کلیدی‌ترین صحنه این بازی در دقیقه 91 رقم خورد. سرمربی الدحیل برای حفظ نتیجه معز علی مهاجم خود را بیرون کشید و مراد ناجی را به جای او وارد زمین کرد. مدافع الدحیل در دقایق کم حضورش در میدان نه‌تنها برای تیمش مفید نبود بلکه با گل به خودی که در دقیقه 95 وارد دروازه تیمش کرد رویاهای هوادارن این تیم برای قهرمانی در این فصل لیگ ستارگان تبدیل به ناامیدی کرد.

 

حالا و در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ ستارگان باتوجه به فاصله 4 امتیازی السد در صدر جدول، شاگردان فریرا برای قهرمانی تنها به یک برد احتیاج دارند. اگر اتفاق خاصی نیفتد السد قهرمان این فصل لیگ ستارگان قطر خواهدشد.

 

هم‌چنین این نکته قابل ذکر است که این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال و پرسپولیس هم‌گروه هستند و تیم‌های کشورمان رقابت سختی با نمایندگان قطر برای صعود از مرحله گروهی دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------