جنجال پسر چهره سرشناس فوتبال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال
از جنجال خانه مجردی بعضی از چهره‌های فوتبالی حالا به جنجال خانه مجردی پسر یکی از چهره‌های مطرح فوتبال ایران می‌رسیم!

 به  گزارش خبرورزشی ،در این سال‌ها کم درباره جنجال‌های خانه مجردی نشنیده‌ایم. مثلاً همین چند وقت پیش خبری درباره خانه مجردی یکی از فوتبالیست‌های مشهور نوشتیم که برای خواننده‌ها جالب بود. این بازیکن جنجال‌ساز در محل زندگی‌اش آن‌قدر داستان و دردسر درست کرده بود که وقتی زمان تمدیدش رسید، اهالی محل جلوی بنگاهی جمع شدند و تهدید کردند اگر قرارداد خانه آن بازیکن تمدید شود، شیشه‌هایش را خرد می‌کنند. تهدیدها به قدری جدی بود که بنگاه‌دار محله تصمیم گرفت سری به باشگاه آن بازیکن بزند. او در دیداری که با یکی از مسئولان باشگاه داشت، گفت: «همسایه‌ها عاصی هستند. فکری کنید. از طرفی دوست دارم به شما کمک کنم ولی با کارهایی که او کرده نمی‌توانم.» این بود که باشگاه فکر تازه‌ای کرد. 

 

حالا هر چند داستان آن‌قدر بیخ پیدا نکرده ولی این بار باعث نارضایتی مالک خانه شده است. پسر یکی از چهره‌های مطرح فوتبال ایران که این خانه را اجاره کرده، آن را خالی نمی‌کند! در ماه گذشته چندین و چندبار مالک سر وقت او رفته و خواهش کرده خانه را تخلیه کند. او هم هر بار حرفی می‌زند و می‌رود ولی بعد از مدت نسبتاً طولانی هنوز خانه را تخلیه نکرده و قصدی هم برای این کار ندارد.

 

آقای صاحبخانه هم در روزهای اخیر به شدت دنبال پدر اوست تا بتواند حداقل با پادرمیانی مشکلش را حل کند. البته بعضی از دوستان نزدیک این صاحبخانه گفته‌اند بعید است پدر او هم مشکل را حل کند و بهتر است یکجوری با آن پسر کنار بیاید. آقای صاحبخانه دوست ندارد خانه‌اش پاتوق باشد و حالا به هر دلیلی خانه‌اش را بعد از اتمام زمان رهن می‌خواهد ولی تا این لحظه ناکام بوده است. اگر او نتواند از طریق پدر معروف مستأجرش به جایی برسد در آن صورت احتمالاً مجبور خواهد بود شکایت کند.

 

این شکایت هم ممکن است در رسانه‌ها بپیچد و برای آن چهره معروف بد باشد. به همین خاطر صاحبخانه امیدوار است به نوعی مشکل حل شود و کار به جاهای باریک نکشد. تلاش کردیم تا با صاحبخانه او مصاحبه‌ای کنیم ولی تأکیدش این بود دوست ندارد موضوع رسانه‌ای شود و ترجیحش این است که از طریق پدر مستأجرش مشکل را حل کند. باید دید کار به کجا می‌رسد؟ آیا حل و فصل می‌شود و یا کار به شکایت خواهد کشید؟!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------