احتمال بزرگ: فرشید باقری در ترکیب اصلی استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

بخشش باقری یک روز بعد از آنکه استقلال راهی امارات شد، همانقدر عجیب و غیر منتظره بود که ممکن است بازی کردنش در ترکیب اصلی استقلال شوک برانگیز باشد. در برنامه‌ای که شفر تنظیم کرده قرار است باقری تا روزهای باقی‌مانده به بازی با الهلال تمرینات ویژه‌ای را انجام دهد تا در بازی سه‌شنبه شب در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

 

در واقع بازی کردن باقری برای استقلال از حالت احتمال هم گذشته و شفر قصد دارد از این بازیکن در ترکیب اصلی بهره بگیرد، مگر آنکه باقری تا آن روز به لحاظ بدنی همچنان در وضعیت نامناسبی باشد و نتواند استقلال را همراهی کند. البته اصغر حاجیلو چند روز قبل از اینکه موفق به جلب نظر مدیرعامل استقلال شود در تماسی با فرشید باقری به او گفته بود که قطعا استقلال را در سفر به امارات همراهی خواهد کرد و این بازیکن هم تمریناتی به شکل اختصاصی انجام داده بود تا از فرم بدنی مطلوبعقب نماند.

 

در واقع باقری تمریناتش را به شکل منظم انجام داده است اما اینکه بتواند نظر شفر را در کار گروهی هم جلب کند، هنوز مشخص نیست و تمرینات روزهای آتی روشن می‌کند که باقری می‌تواند برای استقلال در ترکیب اصلی بازی کند، یا خیر؟‌!

 

1500 پرچم آبی برای هواداران استقلال در امارات

بازی استقلال و الهلال عربستان که قرار است سه‌شنبه شب در ورزشگاه شیخ زاید شهر ابوظبی برگزار شود، از حساسیت‌های بسیاری برخوردار است. این بازی در جهت صعود دو تیم بسیار تأثیر‌گذار است و چنانچه آبی‌های پایتخت بتوانند این بازی را هم با برد سپری کنند، به صعود از این گروه نزدیک خواهند شد.

 

کانون هواداران باشگاه استقلال در راستای حمایت هر چه بهتر از تیم محبوب پایتخت قصد دارد با هزینه خود پرچم‌هایی به رنگ آبی را در اختیار تماشاگرانی قرار دهد که این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند. در همین راستا 1500 پرچم آبی فراهم شده تا در اختیار هواداران استقلالقرار بگیرد.

 

با توجه به اینکه یک روز قبل از این بازی نیز پرسپولیس در امارات مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد، پیش‌بینی می‌شود استقلالی‌های پر شماری به جهت حمایت از استقلال به ورزشگاه شیخ زاید شهر ابوظبی بروند.

  

پروین: یک هفته مانده به پایان لیگ پرسپولیس قهرمان است 

علی پروین همچنان پای حرفش که گفته بود پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود مانده و از آن کوتاه نمی‌آید. پروین می‌گوید: «از دو یا سه ماه پیش گفتم که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد و هنوز هم روی حرفم پایبند هستم. پیش‌بینی من این است که پرسپولیس یک هفته مانده به پایان لیگ برت ر قهرمان می‌شود.»

 

نظر اسطوره باشگاه پرسپولیس درباره آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد بود؟ پروین به این سوال هم پاسخی کوتاه می‌دهد: «پرسپولیس با تدابیر کادر ‌فنی و تلاش بازیکنان این توانایی را دارد تا در بازی برگشت مقابل الاهلی به پیروزی رسیده و گام بلندی را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بردارد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------