قاضی‌پور :از شکایت فروزان خوشحالم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,قاضی‌پور
بعد از مشکلاتی که بین محسن فروزان و باشگاه تراکتورسازی به‌وجود آمد برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله نادر قاضی‌پور اظهاراتی را مطرح کردند که منجر به شکایت فروزان از آنها شد. وکیل محسن فروزان نیز اعلام کرد از این نماینده مجلس به‌دلیل اظهاراتش در هیات نظارت بر رفتار نمایند‌گان مجلس شکایت کرده است. 

در همین خصوص سراغ قاضی‌پور رفتیم که به  فرهیختگان  گفت: «از اینکه این شکایت صورت گرفته است بی‌خبرم، اما طبق قانون‌اساسی اصل 44، شکایت‌کردن حق محسن فروزان است و او می‌تواند شکایت کند. اتفاقا کار خوبی هم کرده که شکایت کرده است.» وی در پاسخ به این سوال که مگر حرف غیرمستند زده بود که فروزان بخواهد بابت آن از یک نماینده مجلس شکایت کند، گفت: «ما نامه نوشتیم و روی حرف‌مان هم هستیم. قطعا دادگاه صالحه‌ای هست که حق و ناحق را تشخیص می‌دهد. او حق دارد شکایت کند و ما هم تابع قانون هستیم، دادگاه هم تشخیص می‌دهد چه کسی راست می‌گوید و حق با کیست. خوشحالیم که این بازیکن شکایت کرده است.»

 

قاضی‌پور درباره اینکه حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه‌به‌خونه نیز نسبت به حضور فروزان در این تیم اظهاراتی را مطرح کرده و گفته بود ما هم به‌خاطر شائبه‌هایی که وجود داشت با وی قطع همکاری کردیم، ادامه داد: «فروزان یک ورزشکار است و باید مسلک پهلوانی داشته باشد. در بحث پهلوانی نیز صداقت و امانت‌داری اولویت اول هر ورزشکاری محسوب می‌شود. فروزان قبل از بازی با سپیدرود باید دو کار انجام می‌داد. اول اینکه اگر شخصی از اعضای خانواده‌اش با شرط‌بندی مرتبط است، باید به او می‌گفت در این بازی فعالیتی مرتبط با شرط‌بندی نکند چون خودش هم ذی‌نفع است و با این کار شخصیتش را نشان می‌داد و دوم اینکه به مربیان تیمش می‌گفت اگر من درون دروازه قرار نگیرم بهتر است چون تیم رقیب همشهری من به‌شمار می‌رود.»

 

این نماینده مجلس در ادامه گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره صحبت مالک تراکتورسازی مبنی‌بر اینکه چرا فروزان همیشه جلوی سپیدرود گل‌های شائبه برانگیز می‌خورد، اظهار داشت: «من تخصص ندارم درباره مسائل فنی فوتبال اظهارنظر کنم ولی از وزیر ورزش درخواست کردم تا این موضوع و گل‌هایی که فروزان خورده است را در کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال بررسی کنند. روی حرف‌هایم محکم ایستاده‌ام و فقط خواستم این مسائل و اخباری که در فضای مجازی وجود دارد را بررسی کنند. اگر به این موضوع رسیدند که حرف ما دروغ بود، ما می‌پذیریم که این مسائل شایعه بود در غیر این صورت اگر این حرف‌ها خدایی نکرده صحت داشته باشد، اشد مجازات را برای فروزان می‌خواهیم.»

 

وی درباره جو به‌هم‌ریخته تبریز و احتمال برگزاری دیدار تراکتور و پرسپولیس بدون تماشاگر گفت: «با هرگونه شعار تند علیه قومیت‌ها صد‌در‌صد مخالف هستیم. از هواداران تبریزی که با من در ارتباط هستند، از من حرف شنوی دارند یا با من دوست و رفیق هستند، می‌خواهم به هیچ قومیتی در مسابقات توهین نکنند. حتی اگر پرسپولیسی‌ها فحاشی کردند هم، هواداران ما چیزی نگویند تا خودشان خجالت بکشند. به‌هیچ‌وجه موافق برگزاری بدون تماشاگر این دیدار هم نیستم چون می‌خواهیم مسابقات با تماشاگر برگزار شود.»

 

قاضی‌پور در پایان در پاسخ به این سوال که چرا مهدی تاج با وجود بحث بازنشستگی بدون توجه به تذکر نمایندگان به کارش در فدراسیون فوتبال ادامه می‌دهد، گفت: «تشکر از لطف شما؛ خداحافظ!» 

 

 

   فرهیختگان /محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------