آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فرکی: می‌خواهیم اولین برد خانگی نیم فصل را مقابل پارس جنوبی رقم بزنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرکی
سرمربی پیکان می‌گوید تیمش قصد دارد تا اولین پیروزی خانگی نیم فصل دوم را مقابل پارس جنوبی جم به دست آورد. 

به گزارش ایسنا، حسین فرکی سرمربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: جا دارد به ذوب‌آهن تبریک بگویم که موفق شد به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند. برای استقلال و پرسپولیس که از حریفان خود شکست خوردند هم آرزوی موفقیت می‌کنم. به تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر که توانستند به لیگ برتر صعود کنند تبریک می‌گویم.

 

او ادامه داد: در مورد این بازی باید بگویم که پیکان در چند فصل اخیر موفق به شکست پیکان نشده است و امیدواریم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم چون تا الان که من سرمربی پیکان شدم نتوانستیم در بازی‌های خانگی به پیروزی برسیم. امیدواریم شرایط تغییر کند و به اولین برد خانگی خود در نیم فصل دوم برسیم. پارس جنوبی تیم خوبی است و کادر فنی و هواداران پر شوری دارد. امیدوارم دیدار جذابی از آب در بیاید. با توجه به اینکه مشکلاتی برای پارس جنوبی به وجود آمده برای ما خوش‌بینانه است چون می‌خواهیم مقابل پارس جنوبی جم قرار بگیریم که با تمامی نفرات و با تمام قوا قرار است مقابل ما قرار گیرد.

 

فرکی درباره اتفاقات و حواشی دیدار تیمش با تراکتورسازی تبریز هم گفت: مسائل هفته گذشته در تبریز به ما آسیب زد. درست است که ما بازی را بردیم اما برنامه ما به هم ریخت. هواداران تراکتور عاشقانه تیمشان را دوست دارند و وقتی تیمشان شکست می‌خورد ناراحت می‌شوند و صحنه‌هایی را به وجود آوردند که به فوتبال ما آسیب زد. بازتاب خبری این مساله در خارج از کشور می‌تواند به فوتبال ما آسیب بزند. بازیکنان من وقتی در زمین هستند دوست دارند پیروز میدان باشند. از طرف دیگر، تیم حریف است که می‌خواهد پیروز باشد.

 

او در ادامه گفت: ما بعد از اینکه به رختکن رفتیم، به علت ایجاد آن حواشی نتوانستیم به پرواز خود برسیم و مجبور شدیم با اتوبوس به تهران برگردیم و این مساله باعث شد برنامه آمادگی ما به هم بخورد. نهایتاً ما توانستیم برای این بازی یک جلسه تمرین داشته باشیم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------