خطر از دست رفتن محبوبیت فرهاد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرهاد مجیدی
خیلی‌ها فرهاد مجیدی و سرمربی‌گری احتمالی‌اش در استقلال را با سرنوشت علیرضا منصوریان در این تیم و در میان هوادارانش مقایسه می‌کنند. 

از همان زمان که فرهاد مجیدی به عنوان دستیار وینفرد شفر انتخاب شد و شاید حتی پیش از آن، هم استقلالی‌ها از تمایل مجیدی برای هدایت استقلال خبر داشتند و هم از این تمایل استقبال می‌کردند. کمتر استقلالی را می‌توانستید پیدا کنید که دوست نداشته باشد یک روز فرهاد سرمربی تیم محبوبش باشد. به خصوص بعد از اینکه خبرهای گذراندن دوره‌های مربیگری او در اسپانیا رسانه‌ای می‌شد و هواداران استقلال را امیدوار می‌کرد به اینکه فرهاد مجیدی دارد خودش را برای نشستن روی نیمکت استقلال آماده می‌کند.

 

عنوان دستیاری شفر هم یک امتیاز مثبت دیگر بود در کارنامه او از نظر هوادارانش و کسانی که از همان روز اول حضور مجیدی، بهبود خط حمله تیم را به تمرین‌های اختصاصی مجیدی ربط می‌دادند و مقدمه‌چینی‌های عجیبی که مجیدی را در قامت سرمربی استقلال بالا می‌برد.

 

حضور شفر به عنوان یک مربی با تجربه و بزرگ اما همیشه مانع از این بوده که کسی این گمانه‌زنی‌ها را به زبان بیاورد یا به خود اجازه دهد که به طور جدی به جانشینی فرهاد مجیدی به جای شفر فکر کند. هرچند که بعید است در تمام این مدت خود مجیدی هم چنین دیدگاهی داشته. او به طور واضح می‌خواهد جایگزین شفر شود اما سوالی که باید از مجیدی پرسیده شود این است که به چه قیمتی؟ فرهاد به چه قیمتی حاضر است در مقام سرمربی در استقلال جایگزین شفر شود؟

 

حتی اگر شفر نتایج مورد نظر مسوولان استقلال را نگیرد و پیش از پایان مدت قراردادش کنار گذاشته شود، آیا جایگزینی مجیدی به جای او می‌تواند منطقی باشد؟ آیا فرهاد حاضر است به بهای از دست رفتن محبوبیتش، سرمربی استقلال شود؟

 

خیلی‌ها فرهاد مجیدی و سرمربی‌گری احتمالی‌اش در استقلال را با سرنوشت علیرضا منصوریان در این تیم و در میان هوادارانش مقایسه می‌کنند. منصوریان هم به پشتوانه محبوبیتی که بین هواداران استقلال داشت، سرمربی این تیم شد اما در نهایت به شکل ناخوشایندی مجبور به کناره‌گیری از سمتش شد.

 

اگر مجیدی نمی‌خواهد سرنوشتی همچون منصوریان در استقلال داشته باشد باید همه جوانب را در نظر بگیرد چون او محبوبیتش را در طول سال‌ها کسب کرده و از دست دادن این محبوبیت در چند ماه یک شکست بزرگ برای کاپیتان سابق استقلالی‌ها خواهد بود. به خصوص وقتی قرار است مجیدی جایگزین شخصی چون شفر شود که مربی با تجربه و بزرگی است.

 

  ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------