صیادمنش: مدیون شفر هستم / باشگاه در مورد ترانسفرم تصمیم نهایی را می‌گیرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,الهیار صیادمنش

 

الهیار صیادمنش، مهاجم جوان استقلال، ‌یکی از پدیده‌های این فصل لیگ است؛ بازیکنی که حالا در 18سالگی شایعه لژیونر‌شدنش در تیم‌های اروپایی مطرح شده است. هر‌چند خودش می‌گوید به این مسائل توجهی ندارد و همه‌‌چیز را به مدیربرنامه‌ها و باشگاه استقلال سپرده است و فقط حالا با‌انگیزه‌تر کار می‌کند. حرف‌های صیادمنش با همشهری را در ذیل می‌خوانید: 

 

 آسیب‌دیدگی‌ات بهتر شده است؟

خوشبختانه با تلاش پزشکان و تمریناتی که داشتم، تقریبا شرایطم خوب است اما هنوز به صددرصد ایده‌آلی که مدنظرم است، نرسیده‌ام. حالا با صلاحدید کادرفنی کم‌کم بازی خواهم کرد تا دوباره به روزهای اوج برسم.

 

 یعنی این احتمال وجود دارد که در بازی امروز مقابل پدیده به میدان بروی؟

نمی‌دانم، این به‌نظر مربیان برمی‌گردد ولی بعید می‌دانم. با نظری که کادرپزشکی داشتند، برای بازی با الدوحیل آمادگی کامل خواهم داشت.

 

 با توجه به سن و سالت و نخستین فصل حضور در استقلال، کیفیت خوبی داشتی و ظاهرا شفر خیلی به تو اعتقاد دارد. حتی این موضوع را بارها در مصاحبه‌های خود هم مطرح کرده است.

لطف آقای شفر است که به من اطمینان کرد؛ آن‌هم درحالی‌که یک جوان 18-17ساله هستم. ایشان به من میدان داد و در کنار آن همیشه از من در رسانه‌ها تعریف می‌کند. امیدوارم بتوانم با تلاشی که انجام می‌دهم، جواب محبت‌های او را بدهم.

 

 وقتی سرمربی تیم به تو اعتقاد دارد، انگیزه‌ات بیشتر می‌شود؟

مطمئنا باعث افتخار من است و در کنار این کارم را سخت‌تر هم می‌کند تا با تلاش بیشتر بتوانم انتظارات را برآورده کنم. مدیون او هستم و یکی از بهترین مربیانی است که با او کار کردم. خوشبختانه در استقلال در کنار کادر فنی، بازیکنان باتجربه‌ای مثل آقای منتظری، رحمتی و خسرو حیدری هستند که خیلی با ما بازیکنان جوان صحبت و راهنمایی می‌کنند تا بتوانیم روند

 

رو به رشد خودمان را ادامه بدهیم. من هم سعی می‌کنم از راهنمایی آنها استفاده کنم چراکه عاشق فوتبال و پیشرفت هستم.

 

 چندی قبل پژمان منتظری تأکید داشت بازیکنانی مانند تو و قائدی که جوان هستند، باید خیلی مراقب باشند تا به حاشیه کشیده نشوند. آیا با پژمان در این ارتباط بیشتر صحبت کردی؟

بله ما هر روز در تمرینات و وقتی هم که در اردو هستیم، دائما با هم صحبت می‌کنیم. آقا پژمان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال ما‌ست اتفاقا در مورد نکاتی که او در مصاحبه‌اش تأکید داشت، با هم صحبت کردیم و توضیحاتی که لازم بود را به او دادم. الان هم ‌سعی می‌کنم زودتر به میادین برگردم تا جواب محبت‌های کادرفنی و بزرگانی مانند آقا پژمان را با ارائه بازی‌های قابل‌قبول بدهم.

 

 این روزها بحث حضورت در تیم فنرباغچه هم در رسانه‌های خیلی جدی به گوش می‌رسد. خودت این موضوع را تأیید می‌کنی؟

برای خود من مستقیم پیشنهادی از این تیم نیامده است. من پیشنهادهایی از بلژیک، هلند، یک تیم اسپانیایی و یک باشگاه ایتالیایی دارم. هرچند من در این مورد تصمیم‌گیرنده نیستم چراکه در حیطه اختیارات من نیست. فقط خود مدیران باشگاه و مدیر برنامه‌هایم درباره آن صحبت و تصمیم‌گیری خواهند کرد و من هم تابع آنها هستم. هم‌اکنون فقط به‌عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را می‌کنم تا برای استقلال یک مهره مفید باشم و این روند را ادامه بدهم.

 

 در فاصله 4هفته به پایان لیگ چقدر امیدواری فاصله 5 امتیاز اختلاف با صدر جدول را جبران کرده و قهرمان شوید؟

اگر حقیقت را بخواهید، ما خیلی امیدواریم قهرمان شویم. اصلا نا‌امید نیستیم. بازیکنان درون تیم هم‌قسم شده‌اند فقط به بازی‌های باقی‌مانده خودمان فکر کنیم تا با برد در این مسابقه‌ها منتظر اتفاقات بازی‌های رقیبانمان باشیم. ما اگر بتوانیم 4بازی باقیمانده را ببریم، بسیار امیدوارم تیم‌های مدعی دیگر امتیاز از دست بدهند تا در نهایت ما به هدفمان که قهرمانی است، برسیم. استارت را هم از همین بازی با پدیده خواهیم زد.

 

 نظرت در مورد لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ می‌توانید از گروه مرگ صعود کنید؟

دلیلی ندارد ناامید باشیم. هنوز 2بازی دیگر مانده که می‌توانیم با برد در این 2بازی که البته بسیار سخت است، به مرحله بعد صعود کنیم. مطمئن باشید تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از گروه خود صعود کنیم و مطمئنم این توانایی را داریم که در آسیا هم مدعی باشیم.

 

 به‌عنوان بازیکن تیم امید چقدر امیدواری این تیم به المپیک صعود کند؟ 

ما تیم خوبی داریم و بازیکنان در مرحله مقدماتی نشان دادند از چه قدرتی برخوردار هستند. فقط امیدوارم مسئولان هم حمایت کنند تا بعداز چند دهه به المپیک صعود کنیم. نسل فعلی این توانایی را دارد که المپیکی شود. البته در وهله نخست باید بحث‌های پیرامون مربی تیم مشخص شود تا بعد از آن با خیال راحت کار را شروع کنیم.

 

 فکر می‌کنی به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شوی؟

فعلا که زود است در این‌باره بخواهم صحبت کنم، باید پله به پله پیش بروم. ان‌شاءالله به‌زودی این اتفاق هم خواهد افتاد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------