خداحافظ آقای شفـر!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

با باخت به پدیده استقلال یک فرصت طلایی را برای نزدیک شدن به صدر جدول از دست داد. بی‌تردید پدیده در بازی مقابل استقلال در فاز تدافعی بی‌اشتباه بود اما بیشتر از این‌که استقلال در این بازی به تاکتیک‌های یحیی گل‌محمدی ببازد به خودش و تصمیمات اشتباه شفر باخت.

 

شاید بیراه نباشد اگر بگوییم شفر در بازی دیشب مقابل پدیده ثابت کرد که یک مربی تمام‌شده است! سرمربی آلمانی استقلال در حالی که 27 هفته از لیگ گذشته با تغییرات فراوان در ترکیب تیمش نشان داد که هنوز سردرگم است و نه زوج ایده‌آل خط دفاعی خود را شناخته و نه مهاجم اصلی تیمش را! در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد استقلال در این دیدار از زوج منتظری و دانشگر در مرکز، چشمی در هافبک دفاعی، وریا در دفاع راست و داریوش شجاعیان در پست وینگر استفاده کند، سرمربی استقلال تغییرات زیادی را در ترکیب خود ایجاد کرد. استقلال در این دیدار زوج دانشگر و چشمی را برای مرکز انتخاب کرد که اتفاقا کندی این 2 مدافع باعث شد تا برزای از یک ضدحمله گل بسازد.

 

دیشب داریوش شجاعیان نیز به عنوان هافبک مرکزی به میدان رفت و تعویض او در دقیقه 40 خود گویای همه چیز است. از ترکیب اصلی هم که بگذریم به تعویض‌های بی‌تاثیر شفر می‌رسیم و  شاید زمان آن رسیده باشد که بگوییم: «خداحافظ آقای شفر!»

 

 

خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------