انتقاد تند نیمار از بازیکنان جوان پاری سن ژرمن



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیمار
مهاجم پاری سن ژرمن به شدت از بازیکنان جوان تیمش انتقاد کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از ESPN، پاری سن ژرمن شنبه شب در فینال جام حذفی فرانسه در ضربات پنالتی مغلوب رن شد تا یک جام دیگر را در این فصل از دست بدهد. نیمار در این دیدار پس از ماه‌ها در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن قرار گرفت اما نتوانست قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد. مهاجم برزیلی در هنگام اهدای جام هم با یک هوادار درگیر شد.

 

او پس از شکست تیمش به خبرنگاران گفت: باید مردانه‌تر رقابت کنیم و متحد تر باشیم. بازیکنان جوان زیادی را می‌بینم که بیش از این که عمل کنند صحبت می‌کنند. آن‌ها باید بیش از همه گوش فرا دهند تا این که صحبت کنند. گاهی اوقات یک مرد با تجربه حرف می‌زند و آن‌ها پاسخ می‌دهند. سرمربی صحبت می‌کند و آن‌ها تکرار می‌کنند. تیمی که می‌خواهد به عناوین دست یابد نباید این چنین باشد.

 

نیمار در پایان اظهار کرد: به تجربه بیشتری نیاز داریم و باید آن‌ها کمی به ما احترام بگذراند و بیشتر به ما گوش دهند. من نیز زمانی که تازه بازی خود را شروع کرده بودم باید چنین کاری انجام می‌دادم.

 

ستاره برزیلی سپس در اینستاگرامش نوشت: هیچ‌کس شکست را دوست ندارد من هم این چنین هستم. کسی که مرا می‌شناسد از جنگندگی من خبر دارد و به همین خاطر شکست مرا خیلی غمگین می‌کند. با این حال شکست جزئی از زندگی است، باعث رشدمان می‌شود، ما را به تفکر وامی‌دارد و ما را بهتر می‌کند. می‌توان دوباره به بازی بازگشت، گلزنی کرد و احساس بهتری در زمین داشت. با این حال دیشب بیش از همه احساس ناراحتی می‌کردم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------