فعالیت ساشا و وینفرد تا پایان فصل تعلیق می‌شود!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی استقلال به همراه پسرش  تا پایان فصل از حضور در تمرینات و بازی های این تیم تعلیق خواهند شد تا باشگاه در پایان فصل در مورد آنها تصمیم بگیرد. 

به گزارش ورزش سه، بعد از شکست استقلال برابر پدیده شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی در لیگ هجدهم نزدیک به صفر رسید و این تیم پیش از این هم از جام حذفی کنار رفته بود و در لیگ قهرمانان هم آبی‌ها فعلا ۴ امتیاز دارند و شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی این بازی ها خواهند داشت.

 

اما بعد از شکست استقلال برابر پدیده ظاهراً مدیران باشگاه استقلال تصمیم نهایی خود را  در مورد شفر گرفته اند اما چون نمی‌توانند به دلیل قرارداد بالا این مربی را اخراج کنند تصمیم گرفتند او را به همراه پسرش از حضور در تمرینات آبی ها تا پایان فصل منع کنند تا بعد از پایان بازی ها بتوانند یک تصمیم مناسب برای تیمشان بگیرند.

 

طبق تصمیم مدیران استقلال اعضای کادر فنی فعلی باید به کار خود تا پایان فصل ادامه دهند و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت در این تیم کار خود را ادامه خواهد داد.

 

با توجه به اینکه مدیران استقلال قصد دارند  ساشا و وینفرد شفر را از حضور در تمرینات استقلال تا پایان فصل منع  کنند آنها زمان مناسبی خواهند داشت تا با سرمربی آبی ها به توافق برسند تا با پرداخت مبلغی کمتر از قرارداد فصل بعد او بتوانند قرارداد این مربی آلمانی را با توافق دو طرف فسخ کنند.

 

یکی از مدیران استقلال که نمی‌خواست نامش فاش شود در این باره به ورزش سه گفت: با توجه به نتایج ضعیفی که کسب کرده ایم و شانسی در هیچ جامی نداریم تصمیم گرفتیم فعالیت وینفرد  و ساشا شفر را تا پایان فصل لغو کنیم و آنها حق شرکت در تمرینات را ندارند و نمی‌توانند روی نیمکت این تیم به بنشینند. انشالله در پایان فصل تصمیم مناسبی در مورد سرمربی تیم می‌گیریم و تا آن زمان فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال می شود و سایر اعضای کادر فنی هم طبق قرارداد باید به کارشان ادامه بدهند.

 

البته تنها بحثی که در این بین وجود دارد این است که مدیران استقلال باید فرهاد مجیدی را راضی کنند که تا پایان فصل روی نیمکت استقلال بنشیند تا در صورت موفقیت در بازی‌های پیش رو قرارداد این مربی جوان به عنوان سرمربی دائمی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------