پیشنهاد یک پیشکسوت برای سرمربیگری قلعه‌نویی در استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
هافبک پیشین استقلال گفت: بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال در فصل آینده امیر قلعه نویی است! 

ستار همدانی در گفتگو با  مهر و در خصوص برکناری وینفرد شفر گفت: من از ابتدای حضور شفر در استقلال از او حمایت کردم و در حال حاضر هم که او برکنار شده باز هم از او حمایت خواهم کرد. او مربی خوب و با دانشی است و می‌توانست بیشتر از اینها در استقلال بماند و به این تیم کمک کند.

 

وی افزود: البته شفر اشتباهات فاحشی هم داشت و یکی از مهمترین آنها این بود که نتوانست همدلی و وحدت را در استقلال به وجود بیاورد. از مدیریت تا بازیکنان شرایط خوب نبود و در بین بازیکنان استقلال چند جبهه وجود داشت. برخی می‌گفتند که بازیکنان استقلال باند تشکیل داده تا تنها نفرات خودشان بازی کنند.

 

هافبک پیشین استقلال در خصوص سرمربیگری موقت فرهاد مجیدی تأکید کرد: مطمئناً فرهاد موافقان و مخالفان زیادی دارد. حالا او ۵ بازی سرمربی استقلال است و اعتقاد دارم می‌تواند از این موضوع تجربه خوبی کسب کند. البته مخالف سرمربیگری فرهاد در فصل آینده هستم زیرا او جوان است و تجربه بالایی ندارد اما این ۵ بازی را می‌توان به فال نیک گرفت ولی این تجربه برای او بسیار خوب است که بداند یک سرمربی چقدر باید تلاش کند تا تیمش موفق باشد.

 

همدانی خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و نیاز به سرمربی بزرگ دارد. درست است که فرهاد یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال است اما یک اشتباه می‌تواند محبوبیت او را از بین ببرد. با توجه به اینکه استقلال در ایران و آسیا شناخته شده است بنابراین باید سرمربی‌ای برای این تیم انتخاب شود که تجربه بالایی داشته و بتواند پس از گذشت چند سال قهرمانی را به استقلال هدیه کرده و دل هواداران آنها شاد کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که برای استقلال مربی داخلی بهتر است یا خارجی؟ گفت: هر مربی که به استقلال می‌آید باید یک برنامه خوب داشته باشد. خصوصاً مربی خارجی که هم هزینه گرانی دارد و هم باید نامی شناخته شده باشد. درست است که وقتی یک خارجی به ایران می‌آید زمان می‌برد تا بتواند خود را با فرهنگ ایران و بازیکنان ایرانی تطبیق دهد اما وقتی از تجربه بالایی برخوردار باشد مطمئناً با برنامه پا پیش خواهد گذاشت تا عملکرد موفقی در استقلال داشته باشد.

 

هافبک پیشین استقلال در خصوص انتخاب سرمربی داخلی هم اظهار داشت: اگر قرار است مربی داخلی انتخاب شود به نظر من بهترین گزینه امیر قلعه نویی است. او سال‌ها با استقلال بوده و در این تیم بازی کرده و تجربه سرمربیگری دارد. البته این موضوع را نمی گویم که بخواهم با او به استقلال بیایم زیرا دیگر به دنبال دستیار بودن نیستم. اما با شناختی که از قلعه نویی دارم می دانم او بهترین کسی است که می‌تواند استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------