آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

هواداران کارلسروهه امیدوار به بازگشت وینفرد شفر



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,وینفرد شفر
یک سایت آلمانی نوشت هواداران تیم دسته سومی کارلسروهه آلمان امیدوار هستند وینفرد شفر بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از karlsruhe-insider، وینفرد شفر، سرمربی آلمانی از تیم استقلال جدا شد و بار دیگر به عنوان مربی آزاد شناخته شد. این خبر برای خیلی‌ها از جمله هواداران کارلسروهه به مانند ترکیدن یک بمب صدا کرد.

 

شفر که ۱۲ سال در کارلسروهه کار کرده است می‌تواند بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. او در این مدت هم اخبار تیم پیشین خود را دنبال می‌کرد و بازی‌های این تیم را نیز به خوبی رصد کرد.

 

هواداران تیم کارلسروهه بسیار امیدوار هستند که شفر بار دیگر هدایت تیم‌شان را بر عهده بگیرد. این تیم اکنون در دسته سوم فوتبال باشگاهی آلمان فعالیت می‌کند و به همین خاطر ممکن است حضور شفر در این تیم به مانند یک رؤیا برای هواداران کارلسروهه باشد.

 

به گزارش ایسنا، قطع همکاری وینفرد شفر در استقلال و روی کار آمدن فرهاد مجیدی در سایر رسانه‌های آلمانی از جمله دویچه وله، Westdeutsche Zeitung و Badische Zeitung نیز بازتاب داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------