آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

در انتظار بدرقه باشکوه برانکو؟!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , برانکو

 

 این روزها یکی از مسائل مهم باشگاه پرسپولیس تهیه طلب 800 هزار یورویی برانکو و پرداخت آن تا پیش از مهلت تعیین‌شده یعنی 13 اردیبهشت است. با این‌که تهیه این مبلغ هنگفت در این شرایط اقتصادی کشور کار دشواری است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با همکاری اسپانسرهای‌شان در حال تهیه پول سرمربی‌شان هستند. حتی چند روز پیش یکی از مسئولان باشگاه اطمینان‌خاطر داد که پول برانکو تهیه شده و جای نگرانی بابت شکایت او به فیفا و ورود فیفا به موضوع نیست.

 

اما مسئله مهمتر از تهیه پول برانکو و پرداخت آن، ماندن او برای فصل آینده است. برانکو در مصاحبه‌های اخیرش هرگاه صحبت از فصل آینده و قرارداد سال پایانی‌اش شده با ابهام و کنایه جواب داده و خیلی‌ها از اظهاراتش چنین برداشت کرده‌اند که برانکو ماندنی نیست. او از 2 سال پیش تاکنون از چین، ازبکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و چند باشگاه عربستانی پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی داشته و در چند ماه اخیر نیز صحبت از حضورش در تیم ملی ایران بوده است.

 

هرچند مرد کروات به تمامی این پیشنهادها پاسخ منفی داده و سعی کرده تمام توان و تمرکزش را روی پرسپولیس و موفقیت آن و ثبت یک رکورد، جاودانه کند اما به نظر می‌رسد برانکو دیگر تحمل فشار و هیجان بالای کار در یک تیم باشگاهی مثل پرسپولیس را ندارد. صحبت‌های دوپهلوی او را کنار رفتارهای عصبی چند وقت اخیر برانکو بگذارید تا به صحت این ادعا پی ببرید. بر اساس شنیده‌ها چه پرسپولیس قهرمان شود و چه نشود برانکو با وجود داشتن قرارداد برای فصل آینده که البته بند و تبصره‌هایی هم برای فسخ دارد تمایلی به ماندن ندارد. او می‌خواهد با خاطره‌ای خوش از ایران برود و هت‌تریک قهرمانی برای او همان خاطره خوش است.

 

اگر هم تیم را قهرمان نکند نمی‌خواهد موفقیت‌های 3 فصل اخیر را با ماندن و کسب نتایج ضعیف احتمالی زیر سوال ببرد و درنهایت هم با شعار حیا کن رها کن بدرقه شود. بنابراین به نظر می‌رسد روزهای پایانی حضور پروفسور در فوتبال ایران است و هواداران پرسپولیس باید خود را برای بدرقه برانکو آماده کنند. 

 

خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------