گاف بزرگ در کانال رسمی استقلال: مجیدی برای 3 فصل سرمربی شد؟ + عکس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام، فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال و با قراردادی 3 ساله معرفی کرد اما این خبر دقایقی بعد از انتشار حذف شد.

 باشگاه استقلال در چند هفته‌ی گذشته اخبار متفاوتی را در دل خود جای داده. از اخراج وینفرد شفر گرفته تا حضور فرهاد مجیدی و البته استعفای علی خطیر که انگار بیشتر نمایشی بود تا واقعی. به همه‌ی این‌ها داوری ضعیف مقابل نفت‌آبادان و اعتراض‌ها را هم اضافه کنید، همان قضاوت معروف که پیروزی را از استقلال گرفت. میان همه‌‌ی اتفاق‌ها اما مهمترین اتفاق جدایی شفر بود. قطع همکاری مربی آلمانی که استقلال را برای انتخاب سرمربی فصل آینده با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.  

 

پس از اخراج وینفرد شفر، استقلال به طور رسمی فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی موقت  انتخاب کرد تا به ادعای مدیران این باشگاه، پس از پایان فصل در ارتباط با سرمربی رسمی و دائمی تصمیم گیری شود. امیرحسین فتحی با اعلام بازه‌ی زمانی 10 روزه برای مشخص شدن نام سرمربی جدید، به هواداران شوک مثبتی وارد کرد. یعنی اینکه منتظر اخبار خوب باشند، بخصوص که قرار شد سرمربی بعدی استقلال هم خارجی باشد.

 

استقلال در این شرایط مقابل الدحیل به تساوی رسید، برابر نفت‌آبادان یک امتیاز گرفت و استقلال‌خوزستان و سپیدرود را هم شکست داد. قرار بود  فرهاد مجیدی پس از پایان فصل جای خود را به سرمربی جدید و خارجی بدهد و کارش را به عنوان دستیار ادامه بدهد اما او به شکلی کاملاً مشکوک پس از پیروزی برابر سپیدرود رشت و پایان لیگ رو به روی خبرنگاران قرار گرفت و مدعی شد که برای ادامه‌ی همکاری با استقلال- به عنوان سرمربی - آماده است. او حتی تأکید کرد برای بازگرداندن استقلال به روزهای اوج برنامه‌هایی جدی در سر دارد. 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

گاف بزرگ در کانال رسمی استقلال: مجیدی برای 3 فصل سرمربی شد

پس از این مصاحبه، کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام با انتشار خبری فوری نوشت: «با اعلام علی خطیر، فرهاد مجیدی با قراردادی 3 ساله هدایت استقلال را به عنوان سرمربی دائم برعهده گرفته است.» این خبر البته  پس از گذشت دقایقی از روی کانال اطلاع‌رسانی باشگاه حذف شد تا این اشتباه بزرگ و عجیب، نام سرمربی قطعی استقلال در فصل بعد را لو بدهد. حالا می‌توانیم به انتخاب مجیدی از سوی مسئولان باشگاه استقلال اطمینان پیدا کنیم. همه‌ی اخبار هم چنین موضوعی را تأیید می‌کند، مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد. اتفاقی چون هماهنگی پشت پرده برای انتشار این خبر.

 

محدحسین زرندی، مدیر رسانهای باشگاه استقلال البته بعد از چند ساعت به این خبر واکنش نشان داد. واکنش هم این بود:«این کانال جعلی است.» زرندی در این باره می‌گوید: «موضوعی را به صفحه‌ی رسمی باشگاه استقلال منتصب کردند. با یک بررسی ساده، به راحتی مشخص می‌شود این یک شیطنت بوده و به صورت جعلی به کانال رسمی باشگاه منتصب شده. در واقع منتشرکننده نه تنها کانال باشگاه نبوده، بلکه یک کانال جعلی و دروغی به صورت پرایوت بوده و کانال تلگرام باشگاه منتشرکننده آن نبوده.»

 

این متن دفاعیه‌ی مدیر رسانه‌ای استقلال، بعد از انتشار این خبر است. البته منظور او از منتصب، همان منتسب است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------