بن‌بست تراکتور با دایی/ نکونام با دستیار اسپانیایی می‌آید؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تراکتور
تیم فوتبال تراکتورسازی فصل را با لیکنز بلژیکی به پایان رساند و این مربی بعد از توشاک و تقوی به عنوان سومین سرمربی فصل به درب خروجی باشگاه هدایت شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه تراکتورسازی در فصل جاری در دو مقطع از ترکیب سرمربی خارجی و دستیاران ایرانی و میان آن دو با سرمربی و دستیار ایرانی کار را دنبال کرد و اکنون ارکان تصمیم گیرنده به این نتیجه رسیده‌اند که در تجربه سوم و برای فصل آتی از ترکیب سرمربی ایرانی جوان و پر انرژی و دستیاران خارجی در کادر فنی استفاده ببرند.

 

تصمیم گیرندگان بر این باورند که سرمربی خارجی با برخی جوهای خاص فوتبال ایران بیگانه خواهد بود و بر این اساس تصمیم گرفته‌اند که از یک سرمربی ایرانی جوان به همراه دستیاران خارجی بهره ببرند. مالک باشگاه تاکید کرده که هر چه زودتر سرمربی تیم از میان گزینه‌های روی میز، مشخص و نسبت به یارگیری اقدام شود تا مراحل آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در فصل آتی دنبال شود.

 

علی دایی و علیرضا منصوریان به همراه جواد نکونام سه گزینه احتمالی باشگاه در مقطع کنونی برای فصل آتی هستند که در این میان مذاکرات با دایی تا این لحظه به بن بست رسیده و در رابطه با دو گزینه دیگر، مدیران باشگاه فعلاً بر سر این مساله در دو راهی قرار دارند که منصوریان از لحاظ رزومه نسبت به نکونام برتری دارد اما در سوی مقابل نیز نکونام به جهت حضور در اسپانیا و ارتباطی که با کاپیتان‌های تیم دارد می‌تواند به همراه دستیاران اسپانیایی در کادر فنی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------