عرب: اگر فوتبال مبنای استیضاح باشد باید در پایان هر فصل یک وزیرجدید انتخاب کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم نمایندگان محترم مجلس فوتبال را مبنای عملکرد مدیریتی کلان کشور و نظام قرار ندهند چرا که اگر فوتبال مبنای استیضاح شود باید در پایان هر فصل یک وزیرجدید انتخاب کنیم چون تنها یک تیم قهرمان خواهد شد.

 به گزارش ایلنا،‌ ایرج عرب در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت وزیر از استقلال و پرسپولیس تنها معنوی و نظارتی بود.

 

مدیر عامل پرسپولیس افزود: در بخش مادی که طبق قانون مجلس وزارتخانه اجازه هزینه کرد در بخش حرفه ای را ندارد ولی در بخش معنوی و نظارتی همواره از رهنمودهای دکتر سلطانی فر بهرمند شده ایم.

 

عرب ادامه داد: توصیه همیشگی وزیر به ما جلوگیری از حواشی و ورود به مسایل قومی و حفظ آرامش بود و ما بزودی برای دیدار با سپاهان به اصفهان می رویم و همین جا اعلام می‌کنم ما همه ایرانی هستیم و در کنار هم باید از فوتبال لذت ببریم.

 

مدیرعامل پرسپولیس گفت: امیدوارم نمایندگان محترم مجلس فوتبال را مبنای عملکرد مدیریتی کلان کشور و نظام قرار ندهند چرا که اگر فوتبال مبنای استیضاح شود باید در پایان هر فصل یک وزیرجدید انتخاب کنیم چون تنها یک تیم قهرمان خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------