مسی: معلوم نیست به جام جهانی قطر برسم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مسی
مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با وجود این که اکنون از شرایط خیلی خوبی برخوردار است اما از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اطمینان ندارد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از کلارین، لیونل مسی هفته گذشته به آرژانتین سفر کرد تا حضور در اردوی تیم ملی خود را برای کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ برزیل آماده کند (این رقابت‌ها ۲۵ خرداد آغاز می‌شود). ستاره آلبی سلسته به برنامه "فاکس اسپورت" دعوت شد و در مورد موضوعات مختلفی همچون جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شکست در فینال جام جهانی ۲۰۱۴، کریستیانو رونالدو، پایان دوران بازی‌اش و دیگر مسائل صحبت کرد.

 

کاپیتان تیم ملی آرژانتین گفت‌: زندگی سقوط کردن، برخاستن، تلاش دوباره و جنگیدن برای رسیدن به آرزوهاست. می‌خواهم به نحوی فوتبال خود را به پایان برسانم که با تیم ملی جامی را کسب کرده باشم. اگر این اتفاق رخ ندهد هم تمام تلاش خودم را برای رسیدن به آن انجام داده‌ام. نمی‌خواهم فرصت‌هایم را به خاطر برخی از مسائل از دست بدهم.

 

مهاجم بارسلونا درباره فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار کرد: برابر آلمان فرصت خوبی برای قهرمانی داشتیم. این بازی همه چیز را برای تیم ملی عوض کرد. شاید ما می‌توانستیم در کوپا آمه‌ریکای شیلی و آمریکا نیز قهرمان شویم اما بدشانس بودیم. پس از ناکامی در شیلی همه از ما انتقاد کردند و با ما مانند یک شکست خورده برخورد کردند چون ما نتوانستیم فینال‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. آنها معتقد بودند کاری که کردیم بی ارزش است چون جام قهرمانی را بالای سر نبردیم. این نوع رفتارها غیر قابل تحمل بود.

 

ستاره تیم ملی آرژانتین در ادامه افزود: زمانی که هواداران انتقاد می‌کنند و رسانه‌ها نیز به آن دامن می‌زنند، باعث می‌شود که شرایط تیم ملی بدتر شود. اظهاراتشان به نوعی بی ارزشی به بازیکنان بود. آنها همچنین خواستار تغییر نسل تیم ملی شدند.

 

مسی درباره اتفاقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: به سختی توانستیم به این رقابت‌ها صعود کنیم اما همه تلاش خود را کردیم تا به هدفمان برسیم. در حقیقت ما جزو شانس‌های قهرمانی در این رقابت‌ها نبودیم. نمی‌خواهم در مورد مسائلی که در رختکن رخ داد صحبت کنم. این مسائل باید بین خودمان بماند.

 

ستاره آرژانتینی در ادامه افزود: اکنون در شرایط دیگری قرار داریم. گروه خیلی خوبی داریم. همه با هم متحد هستند. بازیکنان جوان‌تر اشتیاق زیادی برای بازی در تیم ملی دارند و منتظر شروع کوپا آمه‌ریکا هستند. امروز همه چیز متفاوت است. بازیکنان جدیدی به تیم ملی پیوسته‌اند. ما در پروسه تغییر نسل هستیم که آن منطقی و نرمال است.

 

کریستیانو رونالدو تابستان سال گذشته پس از ۹ سال از رئال مادرید جدا شد. مسی در مورد نبود این مهاجم پرتغالی و تاثیرش روی رئال مادرید گفت‌: بودن با رونالدو زیبا بود. او مادرید را قوی‌تر می‌کرد. در روزهای نخست فصل اعلام کردم که مادرید نبودش را احساس خواهد کرد. هواداران رئال مادرید از این حرفم ناراحت شدند اما این یک واقعیت بود. نبود رونالدو روی هر تیمی تأثیر می‌گذارد. او هر فصل ۵۰ گل به ثمر می‌رساند و به همین خاطر بازیکن کلیدی محسوب می‌شود. نبودش روی لالیگا هم تأثیر گذاشت. حضور او باعث می‌شد که لالیگا بهتر شود. من خیلی خوب رونالدو را نمی‌شناسم و تنها در مراسم‌ها همدیگر را می‌بینیم. رابطه‌ای با هم نداریم چون از هم شناخت نداریم ولی زمانی که همدیگر را ببینیم با هم خوب هستیم.

 

مهاجم بارسلونا در ادامه به سرخیو راموس اشاره کرد و گفت‌: راموس بازیکن بزرگ و سرسختی است.

 

مسی در مورد بازنشستگی‌اش از فوتبال گفت‌: کمی ترس نسبت به آینده و خداحافظی از فوتبال دارم. نمی‌دانم به جام جهانی قطر می‌رسم یا نه. هنوز چند سال به این رقابت‌ها باقی مانده است. اکنون در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارم اما نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. شاید بعد از خداحافظی‌ام از فوتبال سرمربی شدم. البته اگر این اتفاق رخ دهد ترجیح می‌دهم با بازیکنان پایه کار کنم.

 

ستاره آلبی سلسته در این سال‌ها با سرمربیان مختلفی کار کرده است. او در مورد بهترین دورانش گفت‌: زمانی که آلخاندرو سابیا هدایت تیم ملی را برعهده داشت، خیلی لذت می‌بردم. داشتن دیگو آرماندو مارادونا به عنوان سرمربی خاص بود. بودن با او خیلی خوب بود چون شور خاصی داشت.

 

تاتنهام و لیورپول امشب (شنبه) فینال لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید برگزار خواهند کرد. مسی در رابطه با این دیدار اظهار کرد: بازی زیبایی خواهد بود. حیف که ما در این فینال حضور نداریم. فکر می‌کنم بازی برابری خواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------