رضایی: در تیم ویلموتس خبری از فشار روحی نبود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رضایی
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی در بازی تدارکاتی مقابل سوریه بر خلاف گذشته با آرامش و بدون استرس بازی کردند. 

«رحمان رضایی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اگرچه نمی‌توان گفت مارک ویلموتس در ظرف کمتر از یک هفته تأثیر زیادی در روند تیم ملی داشته است اما آن چیزی که از ملی پوشان ایران در این بازی تدارکاتی مشاهده کردیم قابل قبول و مطلوب بود.

 

وی افزود: بازیکنان تیم ملی بر خلاف گذشته با آرامش و بدون استرس بازی کردند و از فشارهای روحی روانی که مشاهده می‌شد خبری نبود و این ارتباط مستقیمی به حضور مارک ویلموتس بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران داشت.

 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: به طور حتم مارک ویلموتس می‌تواند در بازی‌های آینده تأثیرات بیشتری بر روی تیم ملی داشته باشد و افکار تاکتیکی اش را به طور کامل در زمین پیاده کند.او هنوز اندیشه‌های فنی اش را پیاده نکرده است.

 

رضایی تصریح کر د: به نظر من مارک ویلموتس می‌تواند برای تیم ملی ایران تأثیرات مثبت زیادی را به همراه داشته باشد و در این راه همه باید به او کمک و از این مربی بلژیکی حمایت کرده تا راه برایش هموارتر باشد.

 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: بازی با کره جنوبی از اهمیت زیادی برای هر دو تیم برخوردار است و هر دو تیم به دنبال این هستند تا در این بازی تدارکاتی به پیروزی برسند.

 

وی در پایان در باره شایعه حضورش در استقلال به عنوان دستیار آندره‌آ استراماچونی گفت: ترجیح می‌دهم در این باره هیچ گونه صحبتی انجام ندهم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------