سوپر پیشنهاد رئال مادرید برای جذب نیمار! (عکس)



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیمار
رئال مادرید با یک پیشنهاد فوق العاده می تواند در همین تابستان انتقال نیمار به برنابئو را نهایی کند.

به گزارش ورزش سه، ناصر الخلیفی، مالک متمول پاری سن ژرمن دیروز در مصاحبه ای جنجالی مدعی شد درهای خروج از این باشگاه برای هیچ بازیکنی بسته نیست و حالا نشریه موندو دیپورتیوو تیتر یک خود را به بازگشت احتمالی ستاره برزیلی به لالیگا اختصاص داده است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیمار

 

اگرچه اولویت نیمار برای تابستان بارسلونا است، اما رئال مادرید قصد دارد با یک پیشنهاد فوق العاده وی را راضی به انتقال به برنابئو کند. فلورنتینو پرز پکیجی فوق العاده برای نیمار و پاری سن ژرمن آماده کرده است؛ حقوق سالانه 30 میلیون یورو به اضافه پیشنهادی 130 میلیون یورویی برای باشگاه به علاوه انتقال گرت بیل یا خامس رودریگز به پاریس.

 

اگرچه زین الدین زیدان ترجیح می دهد باشگاه اول برای خرید پل پوگبا تلاش کند، اما فلورنتینو پرز معتقد است که نیمار می تواند یک امضای استراتژیک برای رئال مادرید، نه تنها در سطح ورزشی، بلکه در دیگر موارد از جمله بازاریابی و فروش لباس خواهد بود.

 

پس از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته از رئال و با وجود عقد قراداد با ستاره ای مثل ادن هازارد، رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است که این تیم نیاز به بازیکنی با جذابیت بیشتر برای رسانه ها دارد تا هواداران سانتیاگو برنابئو را پر کنند و نیمار تنها بازیکن با این مشخصات، به جز لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در دنیای فوتبال است و به همین دلیل و بعد از مصاحبه ناصر الخلیفی، رئال مادرید خیلی زود برای خرید ستاره برزیلی وارد عمل شده است.

 

اما بارسلونا هم در این بین بیکار نیست 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیمار

 

باشگاه سابق نیمار نیز علاقمند به خرید دوباره وی در تابستان است و قطعا تنها نظاره گر تلاش رئال مادرید برای این انتقال نخواهد بود. به نظر می رسد ستاره برزیلی با توجه به رابطه خوبی که با بازیکنان تیم سابق خود دارد، علاقمند به انتقال به بارسلوناست و آبی اناری ها نیز قصد دارند برای نهایی کردن این پروسه وارد عمل شوند.

 

مهم ترین برگ برنده بارسلونا، تمایل پاری سن ژرمن به عقد قرارداد با فیلیپ کوتینیو است و این ستاره برزیلی که در طی یک سال و نیم حضور در نوکمپ عملکرد خوبی نداشت، می تواند راهی پاریس شود.

 

احتمال ورود بازیکنانی چون عثمان دمبله، ایوان راکیتیچ یا سامئول اومتیتی نیز به این معامله به اضافه پول نقد وجود دارد و باید دید برنده این ال کلاسیکوی تابستانی در نهایت بارسلونا خواهد بود یا رئال مادرید.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیمار

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------