خطر از بیخ گوش قهرمان کشتی جهان گذشت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا حیدری
علیرضا حیدری روز گذشته در تصادفی شدید از ناحیه دنده و سر دچار آسیب شد.

 به گزارش تسنیم، در سانحه تصادفی که روز گذشته (چهارشنبه) برای علیرضا حیدری، دارنده شش مدال کشتی آزاد جهان و المپیک و رئیس فدراسیون بین‌المللی کشتی پهلوانی رخ داد، وی از ناحیه دنده و سر دچار مصدومیت شد و متأسفانه در این اتفاق چند نفر نیز جان سپردند.

 

حیدری: حال من خوب است اما 2 همکارم جان خود را از دست دادند

علیرضا حیدری، دارنده مدال برنز المپیک آتن گفت، در تصادفی که داشته آسیب جدی ندیده است، اما دو همکارش جان خود را از دست دادند.

 

 

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد تصادف روز گذشته (چهارشنبه) خود در جاده معدن، حوالی کاشان اظهار داشت: این تصادف به دلیل سرعت بالا و شاخ به شاخ شدن با کامیون اتفاق افتاد و متأسفانه دو تن از همکارانم جان‌شان را از دست دادند. یک نفر نیز به دلیل خونریزی داخلی تحت‌نظر است.

 

وی که به شدت ناراحت بود و شرایط روحی خوبی نداشت، گفت: حال من خوب است. فقط از ناحیه دنده آسیب دیدم و سرم شکسته است، اما متأسفانه آن دو نفر فوت کردند.

 

به گزارش تسنیم، علیرضا حیدری نیز یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی بود که چند پیش در اعتراض به اتفاقات رخ داده در انتخابات، از کاندیداتوری انصراف داد.

 

                              ------------------------------------

 

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا حیدری، پیشکسوت کشتی ایران در یک تصادف شدید حضور داشت. تصادف حیدری در این حد شدید بوده که او در صفحه اینستاگرامش تصویر زیر را منتشر کرده و نوشته خودش هم تعجب کرده که چطور در این حادثه زنده مانده؟!

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا حیدری

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------