خالق پرونده پروپژیچ در سکوت: ۴۰۰ هزار دلار پرید آقای افشارزاده



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,پروپژیچ
خالق پرونده قطور پروپژیچ در سکوت مطلق به سر می‌برد و حتی حاضر نیست بابت از دست رفتن ۴۰۰ هزار دلار از سرمایه‌ باشگاه استقلال از هواداران این باشگاه عذرخواهی کند. 

مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر دائما وقتی پای  پرونده پروپژیچ وسط آمده کوشیده اند با ابزار بازی با کلمات ماجرا را توجیه کنند. بسیاری افشارزاده را مقصر به وجود آمدن این پرونده قظور می‌دانند و عده ای هم سهمی برای افتخاری و فتحی قائلند اما حقیقت این است که چنین بدهی بزرگی به دلیل بی توجهی بهرام افشارزاده به گردن باشگاه استقلال افتاد تا ماه ها این ماجرا برای استقلال حاشیه ساز شده و مهم تر از آن اینکه مبلغ هنگفتی از سرمایه های این باشگاه که به سختی جفت و جور می‌شود از دست برود.

 

امیرحسین فتحی که برای حل این بحران راهی کرواسی شده بود، به دلیل محرومیتی که در انتظار بود سرانجام ناچار شد ساعاتی مانده به پایان زمان تعیین شده ازسوی  فیفا بدهی 400هزاردلاری پروپژیچ را  بپردازد تا استقلال از 2 پنجره نقل وانتقالات محروم نشود. اما حل این بحران نباید آن چنان شادی آفرین باشد که از یاد ببریم اساسا مشکلی که ایجاد شد از کجا نشات گرفت و چه کسانی مقصر از دست رفتن این مقدار پول شدند. بدون شک اگر 400هزار بدهی روی دست باشگاه استقلال باقی نمی‌ماند اکنون سران این باشگاه می‌توانستند با خیال آسوده تری در بازار نقل و انتقالات قدم بزنند و ستاره های خود را حفظ کنند.

 

بی تعارف اگر این بدهی سنگین وجود نداشت پاتوسی در استقلال می‌ماند و مدیران این باشگاه دیگر بهانه ای برای از دست دادن این بازیکن نداشتند اما بی توجهی ها در زمان مدیریت بهرام افشارزاده که همواره از پاسخگویی به اصحاب رسانه طفره رفته موجب شد دیون سنگینی گردن مدیران بعدی بیفتد و آن ها ناچار شوند از بودجه ای که می‌بایست صرف امور جاری خود می‌کردند برای حل بحران های مالی گذشته استفاده کنند.

 

متاسفانه بعد از حل بحران پروپژیچ برخی جریان ها در حال بردن فضا به سمتی هستند که پرداخت این بدهی را بزرگ جلوه دهند و از آن برای مدیران کنونی نردبانی برای تعریف و تمجید درست کنند درحالی که مدیران فعلی باشگاه استقلال راهی جز این نداشتند و هرکسی هم در راس کار بود ناچار می‌شد این بدهی را بپردازد اما مهم تر از این خط دهی ها سکوت عجیب بهرام افشارزاده است که حتی راضی نمی‌شود از هواداران استقلال بابت خطای بزرگی که در زمان مدیریتش رقم خورد، عذرخواهی کند. افشارزاده معمولا تلاش کرده تن به مصاحبه درباره پروپژیچ ندهد و اگر هم پاسخی داده بسیار تند و برخورنده است.

 

او حتی بارها با این توجیه که باشگاه در زمان مدیریتش پول کافی برای پرداخت پروپژیچ نداشت استفاده کرد اما همین مدیرعامل بارها مدیران قبل تر از خودش را بابت بدهی های برجا مانده به نقد کشیده بود که مصاحبه های آن نیز در رسانه ها موجود است. به هرحال خوب است که مدیران باشگاه استقلال به جای آنکه از پاسخگویی فرار کنند یا خود را تافته جدا بافته در مدیریت و باشگاهداری تصویر کنند گاهی در چنین مواقعی شجاعت به خرج دهند وبا یک عذرخواهی ساده خاطر مکدر جمع عظیمی از هوادران را که دل شان بابت اتفاقات چند سال اخیر در این باشگاه عمیقا به درد آمده را قدری تسکین دهند.

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------