خلیل‌زاده: به حاشیه‌های ساخته شده می‌خندم/در مسئله جدایی سروش از پرسپولیس دخالت نکردم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
 مدافع تیم پرسپولیس به شایعاتی که درباره او به راه افتاده است، واکنش نشان داد.

 شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اردوی تیم پرسپولیس در ترکیه گفت: خوشبختانه اردوی خوبی را برگزار کردیم و همه چیز خوب بود هرچند که مشکلاتی هم وجود داشت. شرایط آب و هوایی گاهی کار را برای ما سخت می‌کرد به هر حال این مسائل طبیعی است. مربی جدید هم کاملاً با تیم آشنا شده و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم به موفقیت برسیم.

 

وی درباره جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس تصریح کرد: اینکه چه بازیکنی در تیم باشد یا چه بازیکنی از تیم جدا شود در حیطه اختیارات سرمربی است و من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم در این مسئله دخالت کنم. به هر حال هر مربی یک نظر و سلیقه‌ای دارد و باید به تصمیمات سرمربی تیم احترام گذاشت. برای سروش رفیعی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر کجا برود موفقیت پیش‌روی او باشد. 

 

خلیل‌زاده در مورد شایعاتی مبنی بر ناراحتی او از کنار گذشتن سروش رفیعی از پرسپولیس گفت: این چه حرفی است؟ من بازیکن پرسپولیس هستم و به هیچ عنوان به خودم اجازه نمی‌دهم که به مسائلی که به من ارتباط ندارد دخالت کنم. اگر حرفی هم هست بین سروش رفیعی و باشگاه است و من به این مسائل ورود نمی‌کنم.

 

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص حضورش در باشگاه و شایعاتی که درباره ناراحتی او مطرح شده است، گفت: امروز برای رسیدگی به وضعیت خودم به باشگاه رفتم و با آقای عرب دیدار کردم اما نمی‌دانم که این شایعات از کجا می‌آید. باور کنید خودم هم وقتی این حرف‌ها را می‌شنوم خنده‌ام می‌گیرد چون نمی‌دانم که برخی‌ها این اخبار را از کجا می‌آورند. متأسفانه برخی از بچه‌های 12 -13 ساله در فضای مجازی برای خود کانال‌هایی راه انداختند و هرچه دوست دارند می‌نویسندو سایر کانال‌های تلکرامی هم بدون اینکه واقعیت را بدانند این اخبار را سریعاً کپی می‌کنند و همین مسئله حاشیه‌ساز می‌شود اما این مسائل برای من اصلاً مهم نیست. برخی‌ها می‌خواهند در فضای مجازی از تیم و بازیکنان حمایت کنند اما این کار را بلد نیستند و برای ما حاشیه می‌سازند.

 

وی افزود: نمی‌دانم که این حرف‌ها برای چه ساخته می‌شود؟ برخی‌ها دنبال مسائل دیگری هستند اما من فقط به فوتبال فکر می‌کنم و سرم به کار خودم گرم است. باور کنید این اخبار حاشیه‌ای برای من اصلاً مهم نیست و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. در تیم ما همه چیز خوب است و امیدوارم هواداران از پرسپولیس حمایت کنند تا بتوانیم موفقیت‌های‌مان را ادامه دهیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------