دی سانتو با چه رقمی به پرسپولیس می‌آید؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,دی سانتو
فرانکو دی سانتو مهاجم 193 سانتیمتری و 30 ساله آرژانتینی یکی از گزینه‌های گابریل کالدرون برای حضور در خط حمله پرسپولیس است.

به گزارش ایران ورزشی،دی سانتو در فصل 2006-2005 بعد از حضور در تیم زیر 20 سال گودوی کروز آرژانتینی به تیم آداکس شیلی پیوست و در این تیم 61 بازی انجام داد و 14 گل هم زد.او در جام لیبرتادورس 6 بازی انجام داد و 4 بار هم در سودامریکانا به میدان رفت تا چشم چلسی را بگیرد.

 

در زمستان سال 2008 و در 25 ژانویه با با میلغ 4.5 میلیون یورو به چلسی پیوست  که 8 بازی هم برای این تیم انجام داد اما طبیعی بود که در این تیم فرصت زیادی نداشته باشد.چلسی در تاریخ 14 آگوست 2008 این مهاجم را به بلکبرن قرض داد .دی سانتو در بلکبرن 22 بازی کرد و یک گل زد.بعد از دو فصل او در تاریخ 1 می 2010 به چلسی برگشت و سرانجام این باشگاه بزرگ لندنی او را فروخت.مشتری او ویگان بود که با 2.4 میلیون یورو این مهاجم را خرید .دی سانتو در ویگان 92 بازی انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

 

دوران حضور این مهاجم در انگلیس در تاریخ 14 آگوست 2013 به پایاین رسید و او با انتقالی 3 میلیون یورویی به وردربرمن رفت و طی 49 بازی 17 گل هم برای این تیم به ثمر رساند.حدود دو سال بعد یعنی در 25 جولای 2015 دی سانتو به شالکه پیوست که رقم قراردادش 6 میلیون یورو بود .او در شالکه سه فصل و نیم حضور 71 بازی انجام داد اما فقط 5 گل به ثمر رساند.

 

زمستان سال 2019 در تاریخ 31 ژانویه دی سانتو به رایو وایکانو پیوست آن هم با ملیغ 2.5 میلیون یورو .او بازی در لالیگا را هم تجربه کرد و شش بازی در این لیگ انجام داد که البته گلی به ثمر نرساند.

 

دی سانتو بعد از نیم فصل حضور در رایو از این تیم جدا شده و  از تاریخ 1 جولای 2019 یعنی حدود یک ماه قبل تیم ندارد و حالا پرسپولیس دنبال اوست.

 

به نظر می رسد این بازیکن هموطن کالدون بهترین و شاخص ترین و البته گران ترین گزینه از بین گزینه های اعلام شده از سوی او برای تقویت خط حمله پرسپولیس باشد.

 

حالا سوال اینجاست که بازیکنی با این رزومه حاضر است به پرسپولیس بیاید؟یعنی فوتبالیستی که تا همین سه ماه قبل در لالیگا حضور داشته در لیگ برتر فوتبال ایران بازی خواهد کرد؟یا اگر تصور کنیم او دنبال چالش جدید است و راضی شده که به ایران بیاید با چه مبلغی حاضر می شود پیراهن پرسپولیس را به تن کند؟بازیکنی که آخرین مبلغ قراردادهایش بالای دو میلیون یورو بوده با چه مبغی به پرسپولیس می آید؟یعنی اگر او با نصف این مبلغ هم حاضر به پوشیدن لباس پرسپولیس شود، باشگاه پرسپولیس در این موقعیت مالی می تواند بازیکنی یک میلیون یورویی به خدمت بگیرد و زیر بار تعهداتش برود؟

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------