آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

توقف طاهری و ساروی در یک چهارم نهایی/ در انتظار شانس مجدد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کشتی فرنگی
نمایندگان کشورمان در 3 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز به مصاف حریفانشان رفته اند. 

به گزارش فارس به قزاقستان، رقابت های 3 وزن دوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته اند.

 

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: 

در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نتیجه 8 بر صفر مغلوب اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا کشتی شد و باید برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

 

فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان، آتاکان یوکسل دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان و ریو هانسو قهرمان جهان از کره جنوبی در گروه تاب هستند. در این وزن 41 نفر حضور دارند.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کشتی فرنگی

 

در وزن 87 کیلوگرم که 39 کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ دارنده برنز 2018 اروپا از سوئد رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. طاهری در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. طاهری در این مرحله در مبارزه با دنیس کودلا دارنده مدال برنز المپیک ریو، نایب قهرمان 2017 جهان و 2 برنز 2017 و 2018 اروپا از آلمان در یک کشتی نزدیک و نفسگیر مغلوب شد. فرنگی‌کار ایران در یک کشتی پایاپای و در حالی که داوران بارها کشتی را برای درمان کشتی گیر آلمانی قطع کردند و مانع از حملات نماینده کشورمان شدند، با نتیجه 1 بر 1 شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده‌ها و کسب مدال برنز را پیدا کند.

 

کودلا در این مرحله باید با ژان بلنیوک، نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال های طلا و نقره جهان از اوکراین مبارزه کند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کشتی فرنگی

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک پیتر اوهلر از آلمان را شکست داد.

 

ساروی در دور بعد به مصاف  روزیلو کایند از کوبا دارنده نقره 2018 جهان و نقره 2019 اروپا رفت و در یک کشتی دیدنی و برتر موفق شد این حریف قدر را با نتیجه 7 بر 2 شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. ساروی در این مرحله به مصاف گابریل روسیلو کایند از کوبا رفت و در یک کشتی نزدیک و نفسگیر 5 بر 4 حریف خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله در یک مبارزه برابر با نتیجه 4 بر 3 مغلوب آرتور آلکسانیان، نایب قهرمان المپیک، دارنده‌ مدال‌های طلا و نقره جهان و قهرمان بازی‌های اروپایی از اوکراین شد. وی برای ادامه کار و کسب سهمیه المپیک باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کشتی فرنگی
 
 
 
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------