آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رادوشوویچ: خانواده من و میلیچ دربی را با هم می ببینند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رادوشوویچ

 

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات چهارمین فصل حضور در جمع سرخپوشان پایتخت را سپری می‌کند و هر وقت به او فرصت حضور در زمین داده شده، توانسته بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذارد. مثل همین بازی اخیر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان که «رادو» در غیاب «بیرو» محروم درون دروازه قرار گرفت و همانند بازی‌اش در هفته اول کلین شیت کرد و یکی از عوامل اصلی برد سرخ‌ها لقب گرفت.

 

این گلر 30 ساله در 4 فصل اخیر در 20 بازی لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته و 9 بار دروازه خود را بسته نگه داشته و 10 گل خورده است. رادوشوویچ در آستانه دربی 90 به خبرنگار «ایران» گفت: «خوشبختانه در بازی با صنعت نفت توانستیم به پیروزی برسیم و بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند. هفته به هفته هم بهتر می‌شویم و امیدوارم همین روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.» او در بازی با نفت توانست واکنش بسیار خوبی روی ضربه ایستگاهی نفتی‌ها داشته باشد. رادو به این مهار خود که مورد توجه قرار گرفت، چنین واکنشی داشت: «من دروازه‌بان هستم و کارم سیو کردن است. این نظر لطف تماشاگران و رسانه‌هاست که از کار من راضی هستند و امیدوارم باز هم از این سیوها داشته باشم.»

رادوشوویچ در ادامه درباره دربی صحبت کرد: «فکر می‌کنم که ما بهتر از استقلال باشیم، گرچه آنها هم تیم خوبی هستند. در این مدتی که در ایران بوده‌ام، فهمیده‌ام دربی مسابقه‌ای است که در آن مهم نیست کجای جدول باشیم. فقط باید تمرکز داشته باشی و آن را در طول 90 دقیقه حفظ کنی. بخصوص آن که فشار زیادی هم از سوی تماشاگران وجود دارد ولی ما باتجربه و حرفه‌ای هستیم و مربی‌مان هم حرفه‌ای است. ما با کالدرون می‌خواهیم بهتر از این هم باشیم و امیدوارم که 3 امتیاز را بگیریم.» رادوشوویچ هموطن برانکوست و شاید برای خیلی‌ها جالب باشد که بدانند نظرش درباره اخراج برانکو از الاهلی عربستان چیست: «من با برانکو در تماس نیستم و نمی‌توانم درباره وضعیت او صحبت کنم.» یکی از نکات جالب دربی امروز این است که استقلال هم از یک بازیکن کروات به نام هروویه میلیچ در دفاع چپ خود سود می‌برد.

 

رادو درباره میلیچ و اینکه آیا صحبتی با او درخصوص دربی داشته، گفت: «من و میلیچ با هم دوست هستیم ولی درباره دربی با هم صحبت نکرده‌ایم. البته خانواده‌هایمان دربی را با هم می ببینند. با این حال، امیدوارم آن کسی که بعد از مسابقه خوشحال است و کری می‌خواند، من باشم.» (می‌خندد) رادوشوویچ از رقابت با بیرانوند لذت می‌برد: «علیرضا بهترین گلر ایران و آسیاست. پرتاب‌های دستش هم که خیلی معروف است و من اصلاً نمی‌توانم اندازه او پرتاب کنم. اگر در کرواسی چنین پرتاب دست‌هایی دیده می‌شد، برای همه جالب بود. من از اینکه با او رقابت می‌کنم، خوشحالم. او باعث پیشرفت من می‌شود و من هم باعث پیشرفت او.»

 

 

ایران / حامد جیرودی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------