خشن و ناامیدکننده مثل استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

تیم فوتبال استقلال پس از گذشت 4 هفته از لیگ برتر تنها موفق به کسب 2 امتیاز شده و جایگاهش در جدول رده‌بندی چیزی شبیه به یک فاجعه است. این یکی از معدود دفعاتی است که آبی‌ها تا این رده و در پایین جدول قرار دارند؛ آن هم بدون بازی معوقه. استقلال بعد از شکست مقابل پرسپولیس تنها با ۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و تنها شاهین پایین‌تر از این تیم در جدول رده‌بندی است. اما صرفنظر از جایگاه نازل استقلال این تیم با استراماچونی رکوردهای منفی دیگری را هم به نام خود ثبت کرده است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به همه رکوردهای منفی استقلال در لیگ نوزدهم.

 

 در حسرت برد

آبی‌پوشان 4 هفته ابتدایی لیگ را بدون پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. استقلال با کسب تنها ۲ امتیاز از ۴ بازی ضعیف‌ترین 4 هفته ابتدایی خود در همه ادوار لیگ برتر را تجربه می‌کند.

 

 3 اخراجی و 9 کارت زرد

3 بازیکن اخراجی آن هم در 4 بازی را باید به عنوان یک رکورد برای استقلال 98 ثبت کرد. در بازی اول مقابل ماشین‌سازی، محمد دانشگر در دقیقه 92 از میدان بازی اخراج شد. دومین اخراجی استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان بود و فرشید اسماعیلی در دقیقه 78 بر اثر خطای بی‌مورد از داور کارت زرد دوم را گرفت و بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد. استقلال در بازی بزرگ مقابل پرسپولیس باز هم بازیکن اخراجی داشت و علی کریمی در دقایق پایانی از داور کارت قرمز گرفت تا در پی از دست دادن پنالتی با اخراج از زمین مسابقه ناکام‌ترین بازیکن میدان لقب بگیرد. بازیکنان استقلال به غیر از این 3 اخراجی، 9 کارت زرد هم دریافت کرده‌اند و این نشان می‌دهد که اصلا از لحاظ ذهنی و روحی مهیای حضور در میادین بزرگ نیستند.

 

 بدون کلین‌شیت

تا به حال سابقه نداشته که استقلال در 4 هفته ابتدایی لیگ در بسته نگه داشتن دروازه خود ناکام بماند اما این اتفاق در لیگ نوزدهم برای آبی‌ها رخ داده و سیدحسین حسینی جانشین جوان رحمتی در پایان هفته چهارم در ثبت کلین‌شیت ناکام بوده است. این در حالی است که حسینی فصل گذشته رکورد کلین‌شیت در تاریخ فوتبال ایران را شکست و خط دفاع استقلال هم بهترین خط دفاع لیگ لقب گرفت.

 

 4 گل خورده و 2 امتیاز

تعداد گل‌های خورده استقلال بیشتر از امتیازاتشان است. آبی‌پوشان در ۴ هفته از لیگ، ۴ گل دریافت کرده‌اند و این در حالی است که آن‌ها تنها ۲ امتیاز دارند. در واقع گل‌های خورده این تیم دوبرابر امتیازاتش است.

 فقط 2 گل زده

استقلال در پایان هفته چهارم فقط 2 گل زده داشته؛ یعنی هر 2 بازی یک گل. اما نکته قابل تامل اینجاست که همین 2 گل هم توسط هافبک‌ها به ثمر رسیده و پای مهاجمان استقلال با گذشت 4 هفته از لیگ هنوز به گلزنی باز نشده است.

 

 30 دقیقه کابوس‌وار

همه گل‌هایی که استقلال در لیگ نوزدهم دریافت کرده‌اند در 30 دقیقه پایانی بازی‌ها بوده است. آبی‌پوشان در هر بازی یک و در مجموع 4 بار در این فصل گل خورده‌اند و وجه مشترک همه این گل‌ها این است که در دقایق پایانی بازی ثبت شده است. آبی‌ها 2 بار بعد از دقیقه ۹۰ دروازه‌شان باز شد، یک‌بار در دقیقه ۸۰ و یک‌بار هم در دقیقه ۷۰. در واقع زود‌ترین گلی که استقلالی‌ها در این فصل دریافت داشته‌اند در دقیقه ۷۰ بوده.

 

خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------