آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

وکیل بین‌المللی فوتبال:حکم کمیته انضباطی درباره بیرانوند خلاف بود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا بیرانوند
وکیل بین‌المللی فوتبال حکم اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان پرسپولیس را خلاف دانست و گفت: اگر نظر کمیته انضباطی بر ارتکاب تخلف از سوی بیرانوند بود، باید او را ۲ جلسه محروم می‌کرد. 

«غلامرضا رفیعی» روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با  ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا حکم اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان پرسپولیس درست بود یا خیر اظهار داشت: کمیته انضباطی درباره بیرانوند خلاف کرد زیرا باید او ۲ جلسه محروم می‌شد.  

 

این وکیل دادگستری اضافه کرد: طبق مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، اگر بازیکنی تماشاگران را تحریک کند، حداقل باید ۲ جلسه محروم شود اما در اینجا کمیته انضباطی خلاف کرد و نقطه ضعف رأی کمیته انضباطی همین است.

 

رفیعی گفت: کمیته انضباطی می‌توانست بیرانوند را تبرئه کند اما وقتی معتقد به ارتکاب تخلف از سوی دروازه‌بان پرسپولیس بود، باید بر اساس ماده‌ای که به آن استناد کرده، حداقل ۲ جلسه او را محروم می‌کرد.

 

این وکیل بین‌المللی فوتبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با حکم اخیر کمیته انضباطی، ۳ محرومیت تعلیقی بیرانوند در کمیته اخلاق باید اجرا می‌شد یا خیر گفت: تعلیق محرومیت در یک رکن قضایی در صورتی به ارکان قضایی دیگر تسری می‌یابد که آئین‌نامه انضباطی چنین چیزی را تصریح کند و اصل بر این است که محرومیت هر رکن قضایی، برای خودش است بنابراین سه جلسه محرومیت بیرانوند زمانی اجرا می‌شود که تخلف اخلاقی مرتکب و از سوی کمیته اخلاق محکوم شود.

 

بیرانوند در حکم اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به خاطر تحریک تماشاگران حریف در دیدار پرسپولیس با تراکتورسازی تبریز  به یک جلسه محرومیت از همراهی سرخ‌پوشان و جریمه نقدی محکوم شد.

 

او اگر ۲ جلسه محروم می‌شد، حضور در دیدار برابر استقلال را از دست می‌داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------