ترکیب پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی مشخص شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار با ماشین سازی مشخص شد. 

به گزارش ورزش سه، گابریل کالدرون ترکیب تیمش برای بازی با ماشین سازی را مشخص کرد: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و جونیور براندائو.

 

همانطور که از فهرست 11 نفره گابریل کالدرون مشخص است، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.

 

 

در خط قلب خط دفاعی پرسپولیس البته با توجه به محرومیت دو جلسه ای شجاع خلیل زاده شاهد تغییری نیستیم و همچنان کنعانی زادگان و شجاع زوج یکدیگر خواهند بود.

 

 در سمت راست و چپ خط دفاعی اما شاهد تغییر صد در صدی نسبت به بازی قبلی سرخپوشان هستیم و با خروج محمد انصاری و سیامک نعمتی که به ترتیب مدافعین چپ و راست تیم بودند، محمد نادری و مهدی شیری بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته اند و این یعنی کالدرون دیگر مانند بازی گذشته از نادری در پست های میانی زمین استفاده نکرده است.

 

در بخش میانی، محسن ربیع خواه برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی قرار گرفته است تا در کنار وحید امیری، بشار رسن و مهدی ترابی چهار هافبک تیم باشند.

 

نکته قابل توجه در ترکیب پرسپولیس در بخش هجومی رخ داده است؛ جایی که علی عیپور پس از مدت ها از ترکیب اصلی بیرون رفته و مهدی عبدی گلزن جوان دربی جایگزین او شده تا در کنار براندائو زوج خط آتش تیم باشند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------