سرمربی کامبوج: ایران بهترین تیم آسیا است اما مقابل ما کار دشواری دارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سرمربی کامبوج
سرمربی تیم ملی کامبوج پیش از دیدار با تیم ملی ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین صحبت کرد.

 «فلیکس دالماس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی کامبوج در آستانه بازی تیمش مقابل ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین اظهار داشت: ما در گروهی قرار داریم که سطح تیم‌های حاضر در آن به شدت با یکدیگر متفاوت است. ۲ بازی قبلی ما در زمین خودمان بوده اما حالا باید به ایران برویم و مقابل این تیم قدرتمند بازی کنیم، سپس دوباره در خانه رو درروی عراق قرار خواهیم گرفت. می‌خواهیم سطح خودمان را بالا ببریم و چهره جدیدی از فوتبال کامبوج را به نمایش بگذاریم.

 

وی در ادامه افزود: ایران بهترین تیم آسیا است و در جام جهانی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. آنها چند بازیکن خیلی خوب در تیم‌های اروپایی و حتی لیگ قهرمانان اروپا دارند. با این حال اعتقاد دارم بازی با کامبوج برای ایران هم دشوار خواهد بود و ما تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

 

سرمربی کامبوج در پایان گفت: ما تمرینات خوبی را در این چند روز پشت سر گذاشته‌ایم و امشب راهی تهران خواهیم شد تا خود را برای دیدار با این تیم آماده کنیم.

 

 

ایرنا  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------