ماهینی و پرسپولیسی‌ها دنبال جاسوس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
کاپیتان دوم پرسپولیس با گلایه بابت رفتار برخی هواداران، از آن‌ها خواست در صورت انتقاد حرف‌هایشان را به او بزنند، نه این‌که علیه همسر و دخترش فحاشی کنند.

 به گزارش مدال، حسین ماهینی که در فصل گذشته با توجه به فشردگی بازی‌ها و کمبود بازیکن در بیشتر پست‌ها برای این تیم به میدان رفته بود و در‌نهایت با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شد، این روزها در شرایطی در ترکیب این تیم به میدان می‌رود که فشار زیادی را متحمل شده است.

 

حضور کوتاه مدت او در ترکیب پرسپولیس با انتقاداتی همراه شده که دامنه آن خانواده‌اش را هم در بر گرفته و موجب ناراحتی او شده است. وی در گفت‌وگویی درباره دیدار با شهرخودرو این‌طور صحبت‌هایش را آغاز کرد: «کم‌کم شرایط بازی را به دست می‌آورم و آقای کالدرون هم برای این‌که شرایط بدنی و فنی حضورم را شکل دهد، در چند دیدار اخیر دقایق کوتاهی به من بازی داده است.

 

زیاد بازی نکردم، اما متاسفانه در ثانیه پایانی گل خوردیم و نمی‌دانم چطور شد که اکنون مقصر حسین شده است!» وی درباره این‌که خروج اخبار تیم از رختکن و تمرینات پرسپولیس گفت: «این واقعا اتفاق عجیبی است. این‌که اخبار تیم را به بیرون بدهیم اوج حقارت برای آن فرد باید باشد که شایستگی حضور در این تیم را ندارد. خود آقای کالدرون هم در جلسات گفتند که ما یک خانواده هستیم و قرار نیست هر خبر و اتفاقی به بیرون درز پیدا کند. دنبال این هستیم تا بدانیم چه کسی اخبار محرمانه تیم را به بیرون می‌دهد و پیگیر هستیم.»

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------