مخالفت وکیل با درخواست پرسپولیس/ برانکو تخفیف نمی‌دهد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه با وکیل سرمربی سابق این باشگاه درخواست تخفیف کردند. 

به گزارش فارس، بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای گرفتن مطالبات خود به فیفا شکایت کرد، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه خواستار مذاکره با او یا وکیلش شد تا این موضوع بدون رسیدگی در فیفا بین طرفین بر طرف شود.

 

به همین دلیل وکیل سرمربی سابق پرسپولیس روز یکشنبه به تهران آمد و جلساتی را با انصاری‌فرد برگزار کرد. در نهایت وکیل برانکو سه‌شنبه شب راهی زاگرب شد تا این مربی کروات را در جریان مذاکرات قرار دهد.

 

در این جلسه مدیرعامل پرسپولیس از وکیل برانکو درخواست کرد تا با توجه به در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی حاکم برای باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه تخفیف داده شود.

 

انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد داد اگر برانکو تخفیف دهد، مبلغ مورد توافق تقسیط شود تا آنها بتوانند با سرمربی سابق خود تسویه حساب کنند. 

 

وکیل برانکو اما زیر بار تخفیف مد نظر باشگاه پرسپولیس نرفت و بعد از صحبت‌هایی که با این مربی کروات انجام داد در نهایت اعلام کرد که فقط می‌تواند 5 درصد از طلب برانکو را به آنها تخفیف دهد و بیشتر از این رقم، امکان‌پذیر نیست.

 

این در حالی است که تخفیفی که باشگاه پرسپولیس در نظر داشت رقم خیلی بیشتری بود که در مذاکراتی که صورت گرفت درباره آن توافق نشد تا وکیل برانکو بدون توافق خاصی راهی کرواسی شود.

 

در نهایت قرار شد وکیل برانکو به کرواسی رفته و بعد از در جریان قرار دادن او از جریان مذاکرات صورت گرفته، پاسخی به باشگاه پرسپولیس ارسال شود. پاسخ برانکو به پرسپولیس قرار است به این باشگاه ایمیل شود و حالا مدیران باشگاه منتظر هستند تا ببینند در نهایت و بعد از این مذاکرات چه اتفاقاتی در خصوص این پرونده رخ خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------