قهرمان سنگین وزن بوکس و UFC در رینگ نمایشی عربستان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , بوکس و UFCل
با اعلام رسمی سازمان WWE، تایسون فیوری قهرمان بدون شکست سنگین وزن جهان و کین ولاسکوئز دارنده دو کمربند سنگین وزن UFC در عربستان رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، رقابت های کشتی کچ تحت عنوان Crown Jewel قرار است ۳۱ اکتبر در ورزشگاه ملک فهد برگزار شود. رقابت هایی که عربستان با هزینه زیادی میزبانی آن را بر عهده گرفته ولی همواره با انتقادهای زیادی حتی در آمریکا روبرو بوده است.

 

در رقابت‌هایی که تقریبا دو هفته دیگر برگزار می شود، چهره های نام آشنایی در عربستان رقابت خواهند کرد. تایسون فیوری قهرمان سریالی سنگین وزن بوکس جهان که تاکنون بدون شکست بوده است به مبارزه با بران استرومن خواهد پرداخت. 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , بوکس و UFCل

فیوری در نشست خبری قبل از این دیدار اعلام کرد او در بوکس بدون شکست بوده است و می خواهد این روند را در مبارزه خود با استرومن نیز حفظ کند و او را شکست دهد.

 

همچنین حساس ترین مبارزه به رقابت براک لزنر با کین ولاسکوئز اختصاص خواهد داشت. هر دو مبارز سابقه قهرمانی در UFC را در کارنامه خود دارند و حالا قرار است در مسابقات کشتی کچ برابر هم قرار گیرند. او در یواف سی ۱۲۱ براک لزنر را شکست داد و کمربند قهرمانی سنگین‌وزن را بدست آورد و رقیب اصلی لزنر در سنگین وزن UFC محسوب می شد.

 

ولاسکوئز مکزیکی الاصل دارنده دو کمربند سنگین وزن در UFC است و لزنر نیز خود یکی از بهترین سنگین وزن های UFC محسوب می شود که سابقه قهرمانی در آن را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------