صادقی: حواسمان به تیم خودمان است نه نقاط ضعف استقلال/ از مدیریت باشگاه بپرسید چرا در آزادی بازی می‌کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,صادقی
سرمربی سایپا از تقابل با استقلال و شرایط این بازی صحبت کرد. 

به گزارش ایلنا،‌ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما انگیزه زیادی برای بازی کردن مقابل استقلال دارد. ما تیم جوانی هستیم و انگیزه تیم ما کمک می‌کند تا یک نمایش خوب را ارائه دهیم. امیدوارم فردا یک بازی خوب را ارائه دهیم و به نتیجه خوبی هم دست یابیم. می‌دانیم استقلال روی زمین بازی می‌کند و بازی‌سازی را از عقب زمین انجام می‌دهد. بازیکنان خوبی در استقلال هستند و آنها به خوبی بازی می‌کنند و بازی خیلی سختی مقابل آنها داریم. درست است که فصل را خوب شروع نکرده‌اند ولی آنها تیم خوبی هستند و باید تلاش زیادی برابر آنها کنیم.

 

وی در مورد تغییر محل بازی به ورزشگاه آزادی گفت: قرار بود وقتی ما میزبان استقلال و پرسپولیس باشیم، به جای حضور در دستگردی اکباتان در جای دیگری بازی کنیم. باشگاه بهتر است در این رابطه صحبت کند نه من. بحث ناراحتی و مسائل دیگر مطرح نیست. همان طور که گفتم بهتر است مدیریت صحبت کند.

 

سرمربی سایپا در مورد وضعیت استقلال هم عنوان کرد: طبیعی است که استقلال در اواخر بازی به هر تیمی فشار بیاورد ولی برنامه خاصی برای این موضوع نداریم و باید در جریان بازی ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. هر تیمی عقب باشد، طبیعی است به حریفش فشار بیاورد.

 

صادقی در مورد وضعیت خط حمله استقلال و عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم گفت: ما بیشتر روی تیم خودمان تکیه می‌کنیم. استقلال در خط هافبک بازیکنان خوبی دارد که سعی می‌کنیم آنها را به خوبی مهار کنیم. اگر خیلی به تیم حریف توجه کنید، از برنامه‌های تیم خودتان جا می‌مانید.

 

وی در پایان درباره غایبان تیمش مقابل استقلال هم گفت: ما فقط علیاری را نداریم و سایر بازیکنان در مقابل استقلال می‌توانند بازی کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------