منافی: نمی‌دانم چگونه با براندائو قرارداد بسته‌اند/ سیدجلال هنوز هم می‌تواند بازی کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , منافی
یک بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هر کسی که فوتبال را می‌شناسد می‌داند مهاجم خارجی پرسپولیس کیفیتی ندارد. 

جواد منافی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره وضعیت این تیم و بازی با پیکان اظهار کرد:‌ پرسپولیس به امتیاز بازی با پیکان احتیاج داشت. چون بازی قبلی را باخته و هجمه‌ها روی کالدرون زیاد شده بود. همه انتظار برد داشتند و مهم‌ترین اتفاق بازی هم کسب ۳ امتیاز بود. البته کیفیت بازی پرسپولیس به سطح مطلوبی نرسیده و انتظار هواداران برآورده نشده است.

 

او ادامه داد: با این که بازی دیروز دو گل برای پرسپولیس داشت ولی هنوز مشکل گلزنی پرسپولیس حل نشده است. معمای مهاجمان بی‌کیفیتی که وارد تیم می‌شوند هنوز ادامه دارد. من نمی‌دانم چگونه با براندائو قرارداد بسته‌اند.

 

منافی درباره این که کالدرون می‌گوید که براندائو مشکل ارتباط گرفتن با بازیکنان دارد هم بیان کرد: این یک توجیه است. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید بزرگ باشد و یک بازیکن حرفه‌ای باید در این مدت با بازیکنان هماهنگ می‌شد. هواداران، کارشناسان و هر کسی که فوتبال را می‌شناسد می‌داند که او بازیکن با کیفیتی نیست.

 

وی اضافه کرد: البته مهاجم باید تغذیه شود و نبود یک بازی‌ساز که پاس آخر را بدهد به چشم می‌خورد ولی در کل مهاجم خارجی پرسپولیس کیفیت ندارد. هم‌چنین ارسال‌های مدافعان کناری تیم هنوز هدفمند نیست. آمدن عالیشاه به زمین به پرسپولیس کمک کرد. به نظر من در خط حمله باید تغییر و تحول انجام شود و نفراتی مثل ترابی، امیری و عالیشاه می‌توانند در کنار علیپور در خط حمله بازی کنند.

 

این بازیکن پیشین پرسپولیس درباره بازی نکردن سید جلال حسینی هم اظهار کرد: او هنوز هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. البته ما نمی‌دانیم دقیقا در تمرینات چه می‌گذرد و نمی‌دانیم دلیل سرمربی چیست؛ اما اگر حسینی در شرایط مطلوبی است هنوز هم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و موثر باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------