افشاگری پیروانی از کسانی که از «بچه مردم» پول می‌گیرند



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,پیروانی
وضعیت برق شیراز و فجرسپاسی در فوتبال ایران خوب نیست. اولی که به لیگ دسته سوم سقوط کرده و فجرسپاسی هم بعد از چند سال هنوز موفق نشده به لیگ برتر برسد و در لیگ یک حضور دارد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ غلامحسین پیروانی در گذشته هم سرمربی برق بود و هم فجرسپاسی. او امروز روی خط برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما رفت و درباره وضعیت این دو باشگاه گفت: «برق شیراز 80 سال قدمت داشت اما از روزی که گفتند خصوصی سازی تمام تیم های ایران به جز ملوان انزلی، برق شیراز، فجر سپاسی حمایت شدند. من فکر می کنم عدالت در این زمینه برقرار نشده است. برای دو تیم پایتخت پول خرج می کنند که البته حق هم هست و تیم های پرطرفداری هستند و نمی گوییم نکنند. اما درباره تیم های دیگر اگر حمایت صورت نگیرد همه آنها به این سرنوشت دچار می شوند. ابومسلم خراسان هم تیم بزرگی بود. متاسفانه اینها حمایت مالی نشدند. در تیم های بزرگ قدری پول نرسد اعتصاب می کنند و تمرین نمی کنند.»

 

پیروانی ادامه داد: ملوان روزی سفیر ایران بود. علی نیاکانی و غفوری جهانی و... که چند سال با آنها بازی کردم در این تیم بودند اما به آنها بها ندادند و تا پول نباشد کاری نمی شود کرد و گذشت روزی که تیم با 900 میلیون بسته می شد. اکنون تمام مدیران از ترس جان خود برای اینکه عوض نشوند تیم های پایه را رها کرده اند و به کسانی که دو تا روپایی هم نزده اند می گویند از بچه های مردم پول بگیر.»

 

او به دفاع از سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: «آن وقت مجیدی را محاکمه می کنند که چرا باخته ای. اگر نبازد که عدالت برقرار نمی شود. ما برای تیم های پایه مان چه کرده ایم؟ دور از کرم خدا است که کسی که خوب شخم نزند و بذر نکارد و آبیاری نکند درو کند.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------