کوشش عجیب فتحی برای مخدوش کردن چهره خود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال انگار نه تنها از تصویر امروزش نزد هوادار و رسانه شکایتی ندارد، بلکه در مخدوش کردن چهره خودش کوششی عجیب‌تر را شروع کرده است.

انتخاب دو مشاور جدید انتقادات علیه او را شدت داده و پیش از اعلام این حکم‌های جدید هم پیدا بود که بازتاب این تصمیم امیرحسین فتحی چه واکنش‌های منفی و چه انتقاداتی را در پی خواهد داشت. امیر سلطانی، مشاور ورزشی مدیرعامل و محمدحسین مهدیان مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال شده‌اند، دو چهره‌ای که هرگز نه ربطی به باشگاه استقلال دارند و نه سابقه و کارنامه قابل اعتنایی در فوتبال دارند که بتوان حضورشان را پذیرفت.

 

واکنش‌ها به حضور این دو مشاور جدید در استقلال همان چیزی است که می‌شد پیش‌بینی کرد، نگرانی‌های بیشتر درباره آینده استقلال با حضور افرادی که هیچ‌کس باور نمی‌کند بر اساس کارآیی واقعی در باشگاه انتخاب شده باشند. سلطانی را با ماجراهای عجیبش در استقلال اهواز می‌شناسیم، او از مدتی پیش به انتخاب فتحی رابط بین مدیرعامل استقلال و سرمربی شد که هرگز نتوانست رابطه‌ای خوب و اصولی را با استراماچونی تنظیم کند. او فعال حوزه نقل و انتقالات است و معلوم نیست در آینده در چه ماجراهایی چه نقش‌هایی را در استقلال ایفا می‌کند. نام مهدیان را نیز با ادعاهای خرید باشگاه و حرف‌هایی که هیچ‌وقت شفاف نبودند به یاد می‌آوریم و کارنامه‌ای از او در فوتبال پیدا نمی‌کنیم که مشاور باشگاهی مثل استقلال شود.

 

باشگاه استقلال تمام چهره‌های موجه و شناخته ‌شده و صاحب اهلیت را کنار زده و برای مشاوره کسانی را انتخاب می‌کند که پیش‌تر نزدیکی بدون حکم رسمی آنها به استقلال نیز زیر سؤال بود و حالا با حکم رسمی بیش از همیشه زیر سؤال است. فتحی به جای ایجاد روابط با چهره‌های باشگاه استقلال، به جای ایجاد جایگاه برای چهره‌های متخصص سراغ نام‌هایی می‌رود که هر کسی را حیرت‌زده می‌کند.

 

عجیب است که مدیرانی مثل کامران منزوی و میرشاد ماجدی در هیأت مدیره استقلال نظارتی بر ورود چنین چهره‌هایی ندارند و یک کلمه انتقاد هم از آنها نمی‌شنویم. توقع این است که هیأت مدیره مانع خطاهای مدیرعامل باشد اما چنین توقعی انگار در استقلال بی‌جاست.

 

شاید لازم است وزارت ورزش و جوانان بر چنین مسائلی نظارت کند که چرا فتحی از کوشش عجیب برای مخدوش کردن چهره خود دست برنمی‌دارد و بر نارضایتی‌ها با انتخاب‌های غلط می‌افزاید.

 

استقلال یک باشگاه بی‌اعتبار با تاریخ چند ساله نیست که محل رفت و آمد مشاوران ناشناس و چهره‌های عجیب و غریب باشد. در استقلال نباید با ساخت کارنامه‌های جعلی و قلابی برای افرادی ناشناس اعتبار ایجاد کرد و بعد به آنها سمت داد. فتحی اما دانسته یا ندانسته، خواسته یا ناخواسته مشغول چنین کاری است.

 

فتحی در استقلال به جای آنکه کوشش کند امکان و فرصت‌های بهتری را برای باشگاهش بسازد، مشغول حراج پست‌ها و حکم‌هاست، حکم‌هایی که خودش هم می‌داند چه بی‌معنا هستند یا از دل چه مناسباتی درمی‌آیند و متن حکم را در دو خط خلاصه می‌نویسد.

 

 

 ایران/ آرش بهاری

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------