رئیس هیات مدیره استقلال: فعلا نمی‌توانم برای استقلال خیلی وقت بگذارم!!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,اسماعیل خلیل‌زاده
اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قطعا وقتی برگردم پیگیر می‌شوم و بعد از برگزاری جلساتی پشت پرده شعار‌های هواداران علیه فتحی را پیدا می‌کنم. 

 اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا از شرایط این روزهای استقلال خبر دارد یا خیر اظهار داشت: به خاطر همسرم هنوز در گیلان هستم و تمرکز لازم را ندارم و نمی‌توانم خیلی برای استقلال وقت بگذارم، اما بازی‌ها را که دنبال کردم به نظرم هرچه جلوتر می‌رویم استقلال بهتر می‌شود. هم بازی خوب و روانی انجام می‌دهد و هم نتایج دلچسبی را به دست می‌آورد.

 

وی در خصوص بازی روز جمعه استقلال و تراکتور هم عنوان کرد: امیدوارم این بازی خیلی حساس و به قول فوتبالی‌ها ۶ امتیازی را بتوانیم به نفع خودمان به پایان برسانیم و شاهد یک بازی بدون حاشیه و جذاب از سوی دو تیم باشیم.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پیروزی‌های پیاپی هنوز هواداران علیه امیرحسین فتحی شعار می‌دهند، گفت: من ۱۵ روز است که از شرایط فاصله گرفتم و نمی‌دانم پشت پرده ماجرا چیست که همچنان با وجود پیروزی‌های پیاپی هواداران ناراضی هستند، اما قطعا وقتی برگردم پیگیر می‌شوم و بعد از برگزاری جلساتی پشت پرده شعار‌های هواداران را پیدا می‌کنم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------