داستان عجیب کالدرون و باشگاه پرسپولیس/ وقتی آقای سرمربی برعکس عمل می‌کند!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
به نظر می‌رسد که سهوا یا عمدا کالدرون مقابل باشگاه پرسپولیس و درخواست‌ها و تصمیم‌های مدیران باشگاه می‌ایستد و دقیقا برعکس همان کاری را می‌کند که مدیران از او می‌خواهند.

به گزارش میزان، صحبت‌های چند روز گذشته گابریل کالدرون در مورد باشگاه استقلال و حواشی ایجاد شده باعث شد که مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به این مسئله دلخور شوند. مدیران باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند که صحبت‌های کالدرون جز ایجاد حواشی فایده دیگری ندارد، آنهم در شرایطی که سرخپوشان به خودی خود حاشیه دارند. 

 

این دلخوری در شرایطی پیش آمده که از گوشه و کنار شنیده می‌شود که مدیران باشگاه پرسپولیس در سه مقطع مختلف از کالدرون دلخور شدند. 

 

پرده اول/ در مورد فهرست مازاد صحبت نکن آقای کالدرون!

در جلسه چند روز پیش کالدرون و انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیمش می‌خواهد فعلا در مورد فهرست خروج و مازاد پرسپولیس صحبتی نکند تا تیم دچار حاشیه نشود. درست بعد از جلسه کالدرون در مصاحبه‌ای اعلام می‌کند که نیازی به جونیور ندارد و این بازیکن قطعا در فهرست خروج پرسپولیس قرار می‌گیرد. همین مسئله باعث تعجب مدیران باشگاه می‌شود. 

 

پرده دوم/ اظهارنظر در مورد هر باشگاهی ممنوع است

مدیران باشگاه پرسپولیس به کالدرون تاکید می‌کنند که برای کنترل حواشی و محرومیت‌های احتمالی از اظهارنظر در مورد هر تیمی مخصوصا استقلال خودداری کند. کالدرون اما برخلاف درخواست مدیران باشگاه در چند مقطع علیه استقلال و تیم‌های دیگر موضع‌گیری می‌کند. حتی وزارت ورزش و سازمان لیگ هم مورد انتقاد شدید کالدرون قرار می‌گیرند. در این بین و بعد از اظهارات جنجالی کالدرون علیه استقلال، مدیران باشگاه بیشتر از گذشته از این رفتار و صحبت‌های کالدرون ناراحت می‌شوند. مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند که هیچ لزومی ندارد سرمربی تیم‌شان به هر بهانه‌ای با تیم‌های دیگر و باشگاه‌های دیگر درگیر شود.

 

پرده سوم/ مشکلات مالی حل می‌شود، مصاحبه نکن! 

مدیران باشگاه که در حال تنظیم قرارداد با اسپانسر جدید بودند به کالدرون اعلام می‌کنند تا چند هفته آینده قسط دوم او پرداخت می‌شود پس نیازی به مصاحبه و گفتم این مسئله در رسانه‌ها نیست! نکته عجیب اینکه کالدرون بعد از درخواست مدیران باشگاه در نشست خبری قبل از بازی با ماشین‌سازی در خصوص مسائل مالی صحبت می‌کند! 

 

به گزارش میزان، به نظر می‌رسد که سهوا یا عمدا کالدرون مقابل باشگاه پرسپولیس و درخواست‌ها و تصمیم‌های مدیران باشگاه می‌ایستد و دقیقا برعکس همان کاری را می‌کند که مدیران از او می‌خواهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------