تصمیم جدی پرسپولیس برای فسخ قرارداد کالدرون/پرسپولیس هم سر وقت برانکو رفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
بعد از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان هواداران پرسپولیس شعارهای خود را علنی کردند و خواهان جدایی مربی آرژانتینی شدند. خبرهای رسیده از داخل باشگاه هم حکایت از آن دارد مدیران به هیچ وجه از عملکرد او راضی نیستند.

 به گزارش خبرآنلاین، گابریل کالدرون که بعد از برانکو سکان دار هدایت پرسپولیس شد، نتوانسته توقعات را برآورده کند. بعد از شکست مقابل نفت مسجد سلیمان هواداران پرسپولیس شعارهای خود را علنی کردند و خواهان جدایی مربی آرژانتینی شدند. خبرهای رسیده از داخل باشگاه هم حکایت از آن دارد مدیران به هیچ وجه از عملکرد او راضی نیستند و عزم خود را جزم کرده اند با این مربی برای جدایی به توافق برسند. پرسپولیس آینده ای با کالدرون برای خود متصور نیست.

 

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا به زودی روی نیمکت خود تغییرات داشته باشد. آنها تصور می‌کنند با کالدرون آینده‌ای ندارند. جو داخلی تیم هم به شدت علیه مربی آرژانتینی است.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ گابریل با رفتارها و مصاحبه‌هایی که در ماههای گذشته، جو داخلی پرسپولیس را علیه خود کرده است. خبرهای رسیده از داخلی تیم حکایت از آن دارد شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و بعضی دیگر از بازیکنان از کالدرون دلخور هستند. از سویی مدیریت باشگاه هم به هیچ وجه از عملکرد او راضی نیست. پرسپولیسی ها مذاکرات اولیه را در کرواسی با برانکو انجام داده اند. امروز رسانه ها اعلام کردند این مربی در دو راهی تیم ملی و پرسپولیس قرار گرفته است. نکته اینجاست که فدراسیون فوتبال هم از کانال سفارت ایران در کرواسی مذاکراتی با این مربی داشته است!

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------