رئال با ۳۴۰ میلیون پوند به دنبال جذب ام‌باپه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , ام‌باپه
سایت فرانسوی مدعی شد که رئال مادرید برای جذب امباپه حاضر است که بالاترین رقم تاریخ فوتبال جهان را پرداخت کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از "le۱۰sport"، کیلیان ام‌باپه از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. این بازیکن جوان فرانسوی سخت مورد توجه رئال مادرید و زیدان قرار گرفته است و خبرهای زیادی درباره احتمال پیوستن او به کهکشانی‌ها به گوش می‌رسد.

 

سایت"le۱۰sport  مدعی شد که رئال علاقه زیادی برای جذب ام‌باپه دارد و حاضر است که برای خرید این بازیکن ۳۴۰ میلیون پوند پرداخت کند و در صورتی که این انتقال صورت گیرد او به گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد.

 

رئال مادرید مدت‌هاست که به جذب ام‌باپه علاقه دارد. در سال ۲۰۱۷ زمانی که ام‌باپه در موناکو چهره شد و توانست در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد رئال به جذب او ابراز علاقه کرد اما پاری سن ژرمن رقم بالاتری را پرداخت کرد و به همین خاطر او راهی این تیم شد.

 

باشگاه پاری سن ژرمن سخت به دنبال این است که قرارداد ام‌باپه را تمدید کند تا مانع از جدایی او شود ما این بازیکن هنوز موافقت خود را با تمدید قراردادش اعلام نکرده  است. او تاکید کرده که بعد از قهرمانی در جام جهانی رویای او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و با توجه به شانس بالای رئال برای رسیدن به این عنوان به احتمال خیلی زیاد ام‌باپه راهی این تیم خواهد شد.

 

او از سال ۲۰۱۷ که با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته در ۱۰۰ بازی ۷۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده و این به خوبی نشان می دهد که چه بازیکن باکیفیتی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------