آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

یک عنوان ارزشمند دیگر برای مسی پس از ششمین توپ طلا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مهاجم بارسلونا جایزه بهترین گلزن تاریخ لالیگا را از نشریه آس دریافت کرد تا یک عنوان دیگر به افتخاراتش افزوده شود. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی سه شنبه شب و یک روز پس از این که ششمین توپ طلایش را در پاریس دریافت کرد، از نشریه آس به خاطر کسب جایزه بهترین گلزن تاریخ لالیگا تشکر کرد. ستاره آرژانتینی نتوانست در مراسم بهترین‌های آس شرکت کند اما جمعه گذشته جایزه‌اش را از مدیر این نشریه یعنی ویسنته خیمنس دریافت کرد.

 

مهاجم بارسلونا در یک ویدئو که در جریان مراسم پخش شد، گفت: از داشتن این جایزه خشنودم و می‌خواهم از آس به این خاطر قدردانی کنم. متاسفم که نتوانستم در این مراسم خاص شرکت کنم اما از این جا به شما سلام می کنم. از این مراسم لذت ببرید.

 

مسی دوباره یک عنوان فردی ارزشمند را کسب کرد. ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن لالیگا شد. او ۱۵ سال است که در این رقابت‌ها بازی می کند.

 

مهاجم آرژانتینی نخستین‌بار در فصل ۰۵-۲۰۰۴ با پیراهن بارسلونا به میدان رفت و در ۴۶۱ بازی توانست ۴۲۸ گل به ثمر برساند. آخرین هنرنمایی‌اش به یک‌شنبه هفته جاری برمی‌گردد که تک گل پیروزی تیمش را برابر اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو به ثمر رساند. حتی دیگو پابلو سیمئونه (سرمربی اتلتیکو) نیز او را تحسین کرد.

 

عملکرد بازیکن بارسلونا تا به امروز باورنکردنی بوده است. او در این هفته دهمین سالگرد نخستین توپ طلایش را جشن گرفت. هم‌چنین دو هفته پیش پنجمین سالگرد شکستن رکورد تلمو سارا بود. او توانست در بیست و دوم نوامبر ۲۰۱۴ بهترین گلزن تاریخ لالیگا شود. مسی در دیدار برابر سویا هت تریک کرد. پس از آن دیدار آمار گلزنی‌اش بهتر و بهتر شد. به نظر نمی‌رسد برای این کلکسیونر عناوین چیزی غیرممکن باشد. هیچ بازیکنی مانند مسی رکوردشکنی نکرده است. توانایی مسی باعث شده است بی رقیب بماند. او در این سال‌ها توانست ۷۴ رکورد مختلف گلزنی در لالیگا را به نام خود ثبت کند و هنوز مشخص نیست این روند تا کجا ادامه خواهد داشت. تاریخ سازی مسی هم‌چنان ادامه دارد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------