درگیری هواداران استقلال با یک پیشکسوت و نارضایتی از سرمربیگری مجیدی/ شعار علیه فتحی و وزارت ورزش + عکس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 به گزارش تهران پرس، پس از استعفای غیرمنتظره آندره‌آ استراماچونی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال و ترک ایران به مقصد ترکیه، تعدادی از هواداران استقلال با حضور در مقابل ساختمان این باشگاه، به عملکرد مدیران استقلال اعتراض کردند.

 

این هواداران از فسخ قرارداد سرمربی آبی‌پوشان شوکه و ناراحت بودند و خواستار جدایی امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال شدند. هواداران معترض استقلال معتقد بودند که مدیران باشگاه هنوز می‌توانند با سرمربی ایتالیایی مذاکره کنند و او را به کشورمان برگردانند. این هواداران از پاسخگو نبودن مدیران باشگاه ناراحت بوده و تأکید داشتند که آبی‌پوشان نباید در دیدار برابر پیکان و نیز ادامه لیگ برتر شرکت کنند.

 

به گزارش تسنیم، در حالی که هواداران استقلال علیه مدیران باشگاه شعار می‌دادند، مهدی کشاورز پیشکسوت باشگاه استقلال که به میان آنها آمده بود، با این هواداران درباره مشکلات پولی و انتقال پول که برای باشگاه ایجاد شده، صحبت کرد، اما هواداران ناراضی استقلال با او درگیر شدند. یکی از آنها گفت که مدیران باشگاه باید پاسخگو باشند، نه اینکه یک پیشکسوت مانند کشاورز را به میان هواداران بفرستند.

 

همچنین یکی از کارمندان باشگاه استقلال به هواداران ناراضی گفت که استراماچونی هنوز ایران را ترک نکرده است! این در حالی است که سرمربی ایتالیایی آبی‌ها صبح امروز، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

 

هواداران حاضر مقابل ساختمان باشگاه استقلال، شعارهایی علیه امیرحسین فتحی، وزارت ورزش و جوانان و مسعود سلطانی‌فر سر دادند و خواستار برکناری مدیرعامل آبی‌ها شدند.

 

در حالی که میان هواداران شایعه شده بود که فرهاد مجیدی به‌زودی هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد، آنها از این انتخاب ناراضی هستند و معتقدند مجیدی در زمان مربیگری در استقلال، کارنامه قابل قبولی از خود ارائه نکرده است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------